Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Tak allesammen! Jeg er så glad for at få en af hver. Det har jeg altid drømt om!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lillesøster :biglove :wub

Tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille pige i maven :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mini tumling med feber! :prik

Og så er det åbenbart vildt besværligt for min mand at skulle tage en barn-syg dag i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille pige i maven :wub

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg ikke kunne sige, eftersom jeg ikke kan komme i tanke om priserne, men jeg ved bare at en kage - altså sådan en lille en - koster omkring en halv gang så meget som en tilsvarende kage i Den Gyldne Ovn. Altså, hvis det i 'Ovnen' koster 30 kr, koster den 45 kr i Lagkagehuset...

Men kvaliteten - hvert fald i forhold til hvad vi ellers har her i Skive området - er også bare markant bedre! Jeg betaler gerne. Det er heller ikke unormalt at vi kører ind til lagkagehuset i Skive efter morgenbrød, og det på trods af vores brugs, som jo nærmest er lige rundt om hjørnet, får leveret frisk brød fra en eller anden bager dagligt.

Jeg har i øvrigt lyst til en hindbærsnitte nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde søde sjove lillebror på 4 år som er kommet med et meget velovervejet bud på hvad vores datter skal hedde :

Prinsesse Slotti :D

Hvis man ikke siger det højt er det da et sødt navn :lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lillesøster :biglove :wub

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det sner :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søde søde sjove lillebror på 4 år som er kommet med et meget velovervejet bud på hvad vores datter skal hedde :

Prinsesse Slotti :D

Hvis man ikke siger det højt er det da et sødt navn :lol :lolhit

Min søster kalder mig for Slotte - sig det hurtigt og uden for meget fremhævelse af sidste stavelse  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i en lagkagehuset i Skive??? Så skal vi seriøst en dag på lagkagehuset date!!!!

De har sådan en chokoladekage med chokolade mousse noget... Yum!!!!

Haha. Ja det har vi da :D Og det gør vi da bare :D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En spindende kat på maven mens jeg læser en god bog :loveshower

14 skønne dage med masser af kvalitetstid med børnene ❤ Denne sidste dag bliver med afslapning for mor også opladning til job igen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Muligheden for at smide mig på sofaen med chokolade og glane dårlig tv mens Tulle sover.

Burde ellers gøre badeværelset rent, men har sovet af h til, så :numse til rengøring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far har lånt mig sin bil de næste tre uger, så jeg er fri for at cykle i bh med Erica og på arbejde! :yay

Så bliver det mere overskueligt at skulle arbejde indtil barsel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige har sovet to timer efter en nat, hvor det kun blev til en enkelt. Nu burde jeg kunne hænge sammen til en alene eftermiddag og aften med Aksel, når nu manden pludselig skulle på aftenvagt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min far har lånt mig sin bil de næste tre uger, så jeg er fri for at cykle i bh med Erica og på arbejde! :yay

Så bliver det mere overskueligt at skulle arbejde indtil barsel ;)

:yay skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye hjemmegjorte tavle :glad

kb33n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min datter formåede at få mig til at grine for første gang i dag og glemme selvmedlidenheden lidt:
 

Inger gad ikke med hjem fra børnehave. Så hendes ynkelige mor forsøgte at appellere til barnets sympati "Men Inger, prøv lige at se mig - synes du ikke, jeg ligner én, som skal hjem med den her store mave?".. Hun kiggede iskoldt på mig og sagde "men mor, prøv lige at holde dig, til vi kommer hjem ik'?"...

Det tog yderligere 15 minutter, inden vi forlod institutionen.

 

 

seriøst- zero fucks were given :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min datter formåede at få mig til at grine for første gang i dag og glemme selvmedlidenheden lidt:

Inger gad ikke med hjem fra børnehave. Så hendes ynkelige mor forsøgte at appellere til barnets sympati "Men Inger, prøv lige at se mig - synes du ikke, jeg ligner én, som skal hjem med den her store mave?".. Hun kiggede iskoldt på mig og sagde "men mor, prøv lige at holde dig, til vi kommer hjem ik'?"...

Det tog yderligere 15 minutter, inden vi forlod institutionen.

seriøst- zero fucks were given :lol

:lol :lol :lol Dét fik også mig til at grine! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min nye hjemmegjorte tavle :glad

kb33n.jpg

Hvor er den flot!

Mine trætte øjne kunne slet ikke se hvad bogstaverne stod for -jeg ville så gerne have at det var dit efternavn (:blink) -men da det lige gik op for mig at det var ugedage så er det sgu da vildt smart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min datter formåede at få mig til at grine for første gang i dag og glemme selvmedlidenheden lidt:

 

Inger gad ikke med hjem fra børnehave. Så hendes ynkelige mor forsøgte at appellere til barnets sympati "Men Inger, prøv lige at se mig - synes du ikke, jeg ligner én, som skal hjem med den her store mave?".. Hun kiggede iskoldt på mig og sagde "men mor, prøv lige at holde dig, til vi kommer hjem ik'?"...

Det tog yderligere 15 minutter, inden vi forlod institutionen.

 

 

seriøst- zero fucks were given :lol

 

Haha, hvor er hun god.  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den flot!

Mine trætte øjne kunne slet ikke se hvad bogstaverne stod for -jeg ville så gerne have at det var dit efternavn (:blink) -men da det lige gik op for mig at det var ugedage så er det sgu da vildt smart!

Tak :kiss

Haha :D min egen mand gloede også længe på bogstaverne da jeg havde købt dem, han kunne heller ikke regne det ud :P men til hans forsvar lå de da heller ikke i rækkefølge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.