Besvaret January 15, 2016 At Markus putter til formiddag i længere tid en 30 min :wub og at vi kan få et nyt armbånd til babysvømning mod et nyt depositum :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At sidde og behandle billeder - det er godt nok lang tid siden jeg sådan rigtig har arbejdet med det :glad Og imens er vaskemaskinen sat over med lillebrors tøj :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Skøn start på dagen med en omgang yoga og bagefter selvforkælelse med hårkur, bodyscrub og ansigtsmaske :) det bliver en god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Jeg har mere marabou! Og jeg har fået kirke, lokale på plads til barnedåb samt sendt følere ud til venner og familie! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At jeg lige har bestilt spider man pyjamas til David. Glæder mig helt vildt til at se hans glæde over det :) Edit: Og nu har jeg også købt vugge til lillebror :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Fik en god snak med M i går aftes om hvordan det går herhjemme i øjeblikket. Han lyttede, og var ked af at han havde ladet stå til. Så week-enden er ryddet for alt andet end alm. opgaver i hjemmet + familiehygge. Vi skal have fundet kælken frem og ud i sneen og lege med David. Aftnerne bliver brugt med gode spil og hygge :7himmel Det bliver en god week-end, og starten på bedre tider herhjemme - det håber jeg virkelig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At mit brok over evigt vågen klister-Tulle åbenbart er blevet hørt af højere magter. :yay Hun er så småt ved at vågne nu efter 2 timer og 3 kvarter, så jeg har både nået en masse praktisk, spist frokost i fred og ro, snakket med B og glanet (5minutter) serier med en kop varm te. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At de første skitser nu er nede på papiret :yay hurra for babysvømning det gør at Eigil sover længe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At jeg har fået min en lur :) Theo stod op kl. 5 i morges :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At de første skitser nu er nede på papiret :yay hurra for babysvømning det gør at Eigil sover længe. Yeah! Sådan Eigil ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At min mand er så god til at læse situationen, så han kom tidligt hjem, og jeg nu ligger under dynen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Jobstart på mandag!!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Jobstart på mandag!!!! :yayTillyyyyyyykke :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Tillyyyyyyykke :yay :yay Tak :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Jo, Google er min aller bedste ven :DElsker Google :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Godt advokatmøde. Virkelig sympatisk, dygtig advokat :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Jobstart på mandag!!!! :yay Kæmpe stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Jeg har mere marabou! Og jeg har fået kirke, lokale på plads til barnedåb samt sendt følere ud til venner og familie!Hey! Stop lige!! Du har ikke en gang født endnu og jeg har intet på plads! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Kæmpe stort tillykke Taaak! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At jeg fandt den ørering som jeg troede at jeg havde tabt i Salling også havde den sat sig fast i min knold :wub Så må jeg ind og bytte det erstatningssæt jeg købte i frustration i ugen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 - 3 sovende drenge :biglove - at jeg har brugt den sidste time på at gå i eget tempo og rydde op, her ser næsten beboeligt ud igen :glad - iskold cola, sokolade og strikketid nu :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At jeg ligger i soveværelset for første gang i to uger. ALENE! OG manden tager ikke bare natten, han står også op med bassen i morgen tidlig. Nøøøøj, hvor jeg håber, jeg bare kan sove :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 At jeg ligger i soveværelset for første gang i to uger. ALENE! OG manden tager ikke bare natten, han står også op med bassen i morgen tidlig. Nøøøøj, hvor jeg håber, jeg bare kan sove :yaySov godt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Hey! Stop lige!! Du har ikke en gang født endnu og jeg har intet på plads! :oHaha, tænkt hvad du kunne have brugt tiden på indtil termin, hvis du ikke havde været så utålmodig kvinde :lol :kiss Noget skal jeg jo lave ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites