Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Storebror Aksel har et værelse med luft og rumtema - det vil sige han har en uro med luftballoner, stjerner og måne. Da han var lille baby, kaldte min mand ham for Aksel Galaksel, og i den forbindelse lavede jeg en ydre rum illustration, som lige nu hænger på væggen og muligvis skal males derpå, når vi en dag får tid. Hans loftslampe er også en luftballon.

Lillebror overvejer vi meget meget kraftigt at kalde Herman, og idag fik jeg så pludselig lidt associationer/ideer. Herman Melville = Moby Dick = Hval og vand. Aksels værelse er oppe i luften og så giver det mening for mig (i mit knudrede hoved ihvertfald :D ) at lillebrors værelse så er nede i vandet :)

Så jeg tænker noget med fisk, hvaler, vand, bobler, dykker og så videre. Gad godt finde en hval lampe.

Vi er ikke til total gennemførte temaer herhjemme, men der må gerne være en form for rød tråd. Det kan jeg meget godt lide.

Ha ha, det blev en hel smøre. Jeg er mega inspireret lige nu :D

Skal hval lampen være en der hænger eller en bordlampe? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg sådan en nørd der har 6 forskellige udgaver af ringenes herre bare. VHS bioversion, VHS extended, dvd bioversion, dvd extended version, Blu-ray bioversion, Blu-ray extended. :rolleyes

Har 4 versioner af Hobbitten også. :blush

:respekt der bliver vi for nærrige :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt der bliver vi for nærrige :blush

Jeg har fået de fleste i gave. Og min største drøm er at komme til New Zealand og opleve hobbiton og alt det andet der stadigvæk er der efter optagelserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået de fleste i gave. Og min største drøm er at komme til New Zealand og opleve hobbiton og alt det andet der stadigvæk er der efter optagelserne.

Der har jeg været :p ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået de fleste i gave. Og min største drøm er at komme til New Zealand og opleve hobbiton og alt det andet der stadigvæk er der efter optagelserne.

Det også på vores drømmeliste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en rigtig positiv formiddag! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har jeg været :p ;)

Shhhhh jeg kan kun hører støj lige nu :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal hval lampen være en der hænger eller en bordlampe? ^_^

Hmmm, altså tænkte en til loftet umiddelbart - altså en hængelampe må det vel være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En sød nabo der ønskede mig tillykke med maven, og blev helt overrasket da jeg fortalte der er 3 uger til termin :D ooog så sagde hun mine hunde var søde. Det gjorde mig også glad :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melissa laver lasagne. "Gå nu bare hen i sofaen mor jeg har styr på det" :biglove min pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Markus trives så godt til babysvømning :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften da jeg puttede Storm, krammede jeg han og sagde 'Elsker dig skat'.. Og så sagde han 'Els dig mor!'... :O :loveshower :boo Jeg krammede ham så hårdt, mens tårnene pressede sig på, at næste sætning var 'Av mor!'.. :lol Han har aldrig sagt det før!!! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der torsdag !?

Vi skal se et nyt familiemedlem :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften da jeg puttede Storm, krammede jeg han og sagde 'Elsker dig skat'.. Og så sagde han 'Els dig mor!'... :o :loveshower :boo Jeg krammede ham så hårdt, mens tårnene pressede sig på, at næste sætning var 'Av mor!'.. :lol Han har aldrig sagt det før!!! :wub

Den første kærlighedserklæring, er altså bare et HELT specielt øjeblik :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften da jeg puttede Storm, krammede jeg han og sagde 'Elsker dig skat'.. Og så sagde han 'Els dig mor!'... :O :loveshower :boo Jeg krammede ham så hårdt, mens tårnene pressede sig på, at næste sætning var 'Av mor!'.. :lol Han har aldrig sagt det før!!! :wub

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften da jeg puttede Storm, krammede jeg han og sagde 'Elsker dig skat'.. Og så sagde han 'Els dig mor!'... :O :loveshower :boo Jeg krammede ham så hårdt, mens tårnene pressede sig på, at næste sætning var 'Av mor!'.. :lol Han har aldrig sagt det før!!! :wub

:wub Det er bare stort at høre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal se et nyt familiemedlem :wub

Uhh spændende :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille bølle :wub Som slår mig med sin giraf, kigger surt på mig, slår den største prut og derefter flækker i et stort smil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, altså tænkte en til loftet umiddelbart - altså en hængelampe må det vel være :)

Mon ikke Google eller eBay kan hjælpe? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke Google eller eBay kan hjælpe? ^_^

Jo, Google er min aller bedste ven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften da jeg puttede Storm, krammede jeg han og sagde 'Elsker dig skat'.. Og så sagde han 'Els dig mor!'... :O :loveshower :boo Jeg krammede ham så hårdt, mens tårnene pressede sig på, at næste sætning var 'Av mor!'.. :lol Han har aldrig sagt det før!!! :wub

Åhr :biglove det er dog lidt uretfærdigt, for de kan jo få én til ALT! Ej, det er det bedste i verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille bølle :wub Som slår mig med sin giraf, kigger surt på mig, slår den største prut og derefter flækker i et stort smil :D

Haha, det er jo også en form for kærlighedserklæring :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er jo også en form for kærlighedserklæring :lol

Hehehe ja, hun er ikke særlig høflig, men sådan som øjnene stråler, må det være gjort med kærlighed :biglove :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften da jeg puttede Storm, krammede jeg han og sagde 'Elsker dig skat'.. Og så sagde han 'Els dig mor!'... :O :loveshower :boo Jeg krammede ham så hårdt, mens tårnene pressede sig på, at næste sætning var 'Av mor!'.. :lol Han har aldrig sagt det før!!! :wub

Årh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille bølle :wub Som slår mig med sin giraf, kigger surt på mig, slår den største prut og derefter flækker i et stort smil :D

:haha :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.