Besvaret February 22, 2016 :yay Vi har fået tid i Århus vedr strubelåg :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2016 Dansende bebs i maven ❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2016 Dejligt besøg hos veninde. Lånte hendes maskine, så nu er der skåret vinyl navne til postkassen :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2016 At Mikromanden er kommet ud af respiratoren :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 22, 2016 At Mikromanden er kommet ud af respiratoren :yay :glad Det er så godt søde, stort tillykke her også :yay :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Min dejlige søn - forstår stadig ikke helt at vi har skabt et helt andet menneske, og endda en vidunderlig en af slagsen! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Dejligt besøg hos veninde. Lånte hendes maskine, så nu er der skåret vinyl navne til postkassen :super Billede? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 At Mikromanden er kommet ud af respiratoren :yay :glad Hvor er det fedt! :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Min dejlige søn - forstår stadig ikke helt at vi har skabt et helt andet menneske, og endda en vidunderlig en af slagsen! :biglove Hvor dejligt at høre. ❤❤❤❤❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Min dejlige søn - forstår stadig ikke helt at vi har skabt et helt andet menneske, og endda en vidunderlig en af slagsen! :biglove Det er også en helt vild følelse :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 At Mikromanden er kommet ud af respiratoren :yay :glad Åh, hvor er det skønt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Min dejlige søn - forstår stadig ikke helt at vi har skabt et helt andet menneske, og endda en vidunderlig en af slagsen! :bigloveKan kun skrive ditto :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 At Mikromanden er kommet ud af respiratoren :yay :gladJubi :glad Det går da stærkt med ham :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Billede? :)Det må blive når jeg får lavet et nyt for jeg erfarede at dovenskab ikke betaler sig :D Jeg prøvede at sætte det på uden at rense postkassen inden = halvdelen af bogstaverne faldt af! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Melissa :loveshower som springer til og henter Lilly i BH fordi jeg er træt og manden stadig ramt af man flu - og som så lige spørger om hun skal smutte i Føtex for os også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Melissa :loveshower som springer til og henter Lilly i BH fordi jeg er træt og manden stadig ramt af man flu - og som så lige spørger om hun skal smutte i Føtex for os også. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Opstart i mødregruppe idag. Skønt at være lidt ude af huset. Glæder mig til næste gang allerede ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 Et hurtigt møde med min specialemakker i toget på vej hjem :) Vi har ikke sets eller snakket i næsten 1 1/2 år og nu er vi ved at få lavet en cafe-aftale :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 23, 2016 At jeg på trods af dårlig start på eftermiddagen med ingen overskud, blev jeg enig med mig selv om da svigerindeb var gået at jeg kan tage et enkelt rum af gangen. Så jeg har skiftet sengetøj, ryddet op og gjort rent + sorteret i vores tøj og pakket det ned som vi ikke skal bruge. Så rykkede jeg faktisk en smule rundt. Alt dette i soveværelset :glad At jeg så næsten ikke kan gå pga overanstrengelse er en anden sag :rolleyes Men det letter SÅ meget at det er ordnet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 At jeg gik tidligt i seng i går når bettefis vælger at stå op kl 6.15 ^_^ Og at manden lige venter med at gå i seng når han snart kommer hjem, så jeg kan få et bad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Sol :yay og at Nohr sov i mens jeg afleverede William, det er nemlig noget hø at have ham med inde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Sol :yay og at Nohr sov i mens jeg afleverede William, det er nemlig noget hø at have ham med inde! Hvordan går det med at aflevere? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Sol :yay og at Nohr sov i mens jeg afleverede William, det er nemlig noget hø at have ham med inde! Yes! Jeg elsker også, når jeg en sjælden gang kan lade Sigrid blive ude i vognen :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Hvordan går det med at aflevere? :) Han bliver SÅ ked af det min lille mus, men de siger han hurtigt hygger sig, så det må jeg tro på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Yes! Jeg elsker også, når jeg en sjælden gang kan lade Sigrid blive ude i vognen :super Det passer faktisk altid med at være midt i Nohrs lur. Men postyret kan godt få vækket ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites