Besvaret February 21, 2016 4 km løbetur! Anna har ny veninde fra børnehaven på besøg for første gang og de leger bare så fint :7himmel Mit første salg på Reshopper ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Er ikke ved at få skinnebensbetændelse som jeg ellers var bange for i går :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Jeg kan passe mine almindelige jeans uden problemer - de er faktisk lidt for store! Og så har jeg pakket mit graviditetstøj væk og fremfundet min gamle garderobe! Jeg havde helt glemt, hvor mange pæne kjoler jeg har! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Jeg kan passe mine almindelige jeans uden problemer - de er faktisk lidt for store! Og så har jeg pakket mit graviditetstøj væk og fremfundet min gamle garderobe! Jeg havde helt glemt, hvor mange pæne kjoler jeg har! :yay Det er faktisk virkeligt svært at være glad på dine veje :Blush hvor er det skønt for dig! Virkelig! Men ÅH hvor er jeg misundelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Det er faktisk virkeligt svært at være glad på dine veje :Blush hvor er det skønt for dig! Virkelig! Men ÅH hvor er jeg misundelig. :ditto :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Det er faktisk virkeligt svært at være glad på dine veje :Blush hvor er det skønt for dig! Virkelig! Men ÅH hvor er jeg misundelig.:ditto Og Sofie er 4 måneder på torsdag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 En tidligere studerende der skriver på facebook og takker for noget af den viden jeg har givet hende og fortæller hvordan hun har brugt den i sin efterfølgende praktik. Skønt! Jeg bliver skisme helt rørt! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Jeg kan passe mine almindelige jeans uden problemer - de er faktisk lidt for store! Og så har jeg pakket mit graviditetstøj væk og fremfundet min gamle garderobe! Jeg havde helt glemt, hvor mange pæne kjoler jeg har! :yay Seriøst! Jeg hader dig lidt lige nu :rolleyes :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 At jeg har giftet mig med en perle ud over alle grænser! :loveshower Han hænger på stort set alt herhjemme, fordi jeg ikke må løfte noget over 3 kilo.. Og ikke er pip med brok kommer der! Han er simpelthen fantastisk!!! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Det er faktisk virkeligt svært at være glad på dine veje :Blush hvor er det skønt for dig! Virkelig! Men ÅH hvor er jeg misundelig. :ditto :D :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 At vi var ude og kæreste hygge lidt i eftermiddag :biglove på hans initiativ Filmen var fantastisk :loveshower Men nu er jeg også Marvel fan og vild med DeadPool :D Hvis man kender til ham, så kan filmen klart anbefales. Den fedeste antihelt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Et helt igennem fantastisk døgn alene som ægtepar OG kærester :7himmel :loveyou :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Et helt igennem fantastisk døgn alene som ægtepar OG kærester :7himmel :loveyou :bunny Jeg kan skrive fuldstændig det samme! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Et helt igennem fantastisk døgn alene som ægtepar OG kærester :7himmel :loveyou :bunny Ej hvor dejligt! :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Et helt igennem fantastisk døgn alene som ægtepar OG kærester :7himmel :loveyou :bunny Dette indlæg :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 At vi var ude og kæreste hygge lidt i eftermiddag :biglove på hans initiativ Filmen var fantastisk :loveshower Men nu er jeg også Marvel fan og vild med DeadPool :D Hvis man kender til ham, så kan filmen klart anbefales. Den fedeste antihelt :D ASS kicking superhero, not - den er så sjov :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Det her: At spise sammen som familie ved et rigtigt spisebord og i køkkenet. For første gang. Og det var så hyggeligt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Et helt igennem fantastisk døgn alene som ægtepar OG kærester :7himmel :loveyou :bunnyÅhh.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Jeg kan skrive fuldstændig det samme! :kuller :yay Ej hvor dejligt! :loveshower :kiss :kiss Dette indlæg :biglove :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Åhh.. :loveshower :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Det her: At spise sammen som familie ved et rigtigt spisebord og i køkkenet. For første gang. Og det var så hyggeligt :kuller Det ser hyggeligt ud :) Der er noget særligt når den lille begynder at være med til måltider ved bordet - en familie på 4 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Det ser hyggeligt ud :) Der er noget særligt når den lille begynder at være med til måltider ved bordet - en familie på 4 :biglove Ja + at vi i vores gamle lejlighed sad i sofaen og spiste, fordi vi hverken havde et ordentligt spisebord eller plads i køkkenet, så det er også helt nyt i forhold til V. Men vi nød det alle :loveshower Og hvor er det dejligt at læse, at du har fået noget kærestetid :biglove :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 At ex'en nu har indset at det ikke fungere med hver onsdag og hver anden weekend. Så nu hedder det hver anden weekend og hveranden mandag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 ASS kicking superhero, not - den er så sjov :D Den er nemlig for fed :D Jeg er vild med at filmen er så meget DeadPool på alle måder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Jeg kan passe mine almindelige jeans uden problemer - de er faktisk lidt for store! Og så har jeg pakket mit graviditetstøj væk og fremfundet min gamle garderobe! Jeg havde helt glemt, hvor mange pæne kjoler jeg har! :yay :Yay Sejt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites