Besvaret February 17, 2016 Hvor nice med den seng og madras :yay Godt for pengepungen, godt for miljøet - win-win! :glad Det er nemlig totalt i orden! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At jeg indtil nu nok har sovet måske 4 timers afbrudt søvn i nat - og går ind og lægger ungen her lige om lidt og håber på at det fortsætter... Hvor er det vildt hvis det vare skyldes flasken (eller rettere at hun sluger mega meget luft når hun spiser af flasken) :o Håber resten af natten har været lige så god. Men hvis det skyldes flasken, hvad gør i så? Sonde er vel også en midlertidig løsning? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At jeg indtil nu nok har sovet måske 4 timers afbrudt søvn i nat - og går ind og lægger ungen her lige om lidt og håber på at det fortsætter... Hvor er det vildt hvis det vare skyldes flasken (eller rettere at hun sluger mega meget luft når hun spiser af flasken) :o Det her :) Altså at Justme fået lov til at sove lidt i nat :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Kaffe gør mig glad i dag ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Kaffe gør mig glad i dag ^_^ :ditto :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 :ditto :P Og også :ditto Og æblejuice :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At jeg indtil nu nok har sovet måske 4 timers afbrudt søvn i nat - og går ind og lægger ungen her lige om lidt og håber på at det fortsætter... Hvor er det vildt hvis det vare skyldes flasken (eller rettere at hun sluger mega meget luft når hun spiser af flasken) :o Det her :Yay håber du snart kan få endnu mere søvn :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Et afsnit af Grey's helt uden afbrydelser! At jeg så kommer for sent til mødregruppe er en anden sag - man må prioritere :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Nybagte boller med smør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At vægten pludselig er begyndt at gå nedad :yay Og at Justme har fået søvn :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At jeg indtil nu nok har sovet måske 4 timers afbrudt søvn i nat - og går ind og lægger ungen her lige om lidt og håber på at det fortsætter... Hvor er det vildt hvis det vare skyldes flasken (eller rettere at hun sluger mega meget luft når hun spiser af flasken) :o Hvor er det skønt for dig at du har fået sovet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Nybagte boller med smør Åååh det vil jeg også have! Det er noget af det bedste jeg ved. Heldigvis kommer min mor forbi senere med en rest lagkage, så det må jeg "nøjes" med :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At jeg indtil nu nok har sovet måske 4 timers afbrudt søvn i nat - og går ind og lægger ungen her lige om lidt og håber på at det fortsætter... Hvor er det vildt hvis det vare skyldes flasken (eller rettere at hun sluger mega meget luft når hun spiser af flasken) :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Det var en god dag igår Penge tilbage i el og forlængelse frem til barsel og masser af ros fra chefen og teamleder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Sorteret og ryddet ud i hele første salen - ok pånær et rum, som jeg ikke kan få bugt med endnu! Men altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At jeg endelig har fået en mødregrupper! Vi skal mødes første gang på tirsdag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At jeg vist højst sandsynligt har fået solgt min barnevogn :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 En snak med min leder i dag, og det lader til, at jeg skal lave lige præcis det jeg allerhelst ville, når jeg kommer tilbage på arbejde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At jeg vist højst sandsynligt har fået solgt min barnevogn :gladDejligt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Dejligt :yayJa :yay Og til prisen ;) Så lykkedes det sgu os begge :gladHun kan selvfølgelig stadig nå at fortryde, men det virker bare mega lovende. Og bedst af alt virker hun sød, så jeg har det rigtig godt med at hun stikker af med min højtelskede vogn :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Ja :yay Og til prisen ;) Så lykkedes det sgu os begge :glad Hun kan selvfølgelig stadig nå at fortryde, men det virker bare mega lovende. Og bedst af alt virker hun sød, så jeg har det rigtig godt med at hun stikker af med min højtelskede vogn :yay Endnu mere yay! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 Endnu mere yay! :gladJaaaaaaa :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 18, 2016 At jeg har det helt godt med at erkende at jeg ikke kan være god til alt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2016 At fuglene kvidrer - som var det forår.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2016 At putte i sengen med sovende baby, sovende mand og spindende kat :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites