Besvaret February 14, 2016 Manden har købt blomster og mine yndlingsstudenterbrød til mig i dag :O Der er ellers ingen af os, der synes om sådan noget som valentinsdag, men det var nu lidt rart alligevel :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Mine blodprøver er stabile (men stadig skæve), så nu må jeg spise igen :yay Er indlagt natten over - men manden må sove her også. Hurra :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Jeg har også fået blomster, eller en potteplante :D og after eight, mormor chokolade :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Mine blodprøver er stabile (men stadig skæve), så nu må jeg spise igen :yay Er indlagt natten over - men manden må sove her også. Hurra :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Mine blodprøver er stabile (men stadig skæve), så nu må jeg spise igen :yay Er indlagt natten over - men manden må sove her også. Hurra :yay :yay hvor dejligt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Mine blodprøver er stabile (men stadig skæve), så nu må jeg spise igen :yay Er indlagt natten over - men manden må sove her også. Hurra :yay Hurra! Godt at høre :yay håber det fortsætter i den rigtige retning!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Mine blodprøver er stabile (men stadig skæve), så nu må jeg spise igen :yay Er indlagt natten over - men manden må sove her også. Hurra :yay Yeeeees! :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Mine blodprøver er stabile (men stadig skæve), så nu må jeg spise igen :yay Er indlagt natten over - men manden må sove her også. Hurra :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Jeg har barberet ben i dag :LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Mange tak, piger :kiss Vi er mere fortrøstningsfulde nu, end vi var for bare et par timer siden, selvom vi ikke er in the clear endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Jeg har fundet min forlovelsesring :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 At B lige har mærket to bitte små spark ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Har fået blomster i dag, og skal snart have sushi :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 Jeg har fundet min forlovelsesring :yayDejligt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2016 At min helt fantastiske mand kom hjem med en vildt flot buket roser til mig, da han kom hjem fra arbejde i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 At jeg både fik blomster og en taske af min søde mand i gpr :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 At lave god grøntsagsjuice sammen med Erica. Vi hygger om det og elsker begge at drikke juicen bagefter. At fjernsynet slet ikke har været tændt i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 At jeg får løn under barns indlæggelse!!! Har lige ringet til sygehuset for at få dokumentation for de indlæggelsesdøgn vi har haft indtil nu, og det løber op det skidt! Vi nærmer os vidst de 4 uger. Og 4 uger på dagpenge eller løn udgør alligevel en forskel på omkring 11.000 brutto! Dejligt! Det betyder alligevel ret meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 God MD -skanning og at vejret bare har været skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 At fraflyttersyn og gennemgang af mangelliste på den nye lejlighed er veloverstået :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 At jeg har købt en ny fastvikle til mig og Nohr :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 Jeg har bare haft en mega awsome dag på arbejde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 Nye afsnit af greys hvide verden :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 At vi har fået en juniorseng forærende kvit og frit! :) Sådan en med hule nedenunder, stige og rutschebane. Den skal lige renses for klistermærker, men ellers fejler den ingenting! OG at Babysam lige pludselig havde 40% rabat på en lækker madras, der passer til denne sengs lidt sjove mål. Yay! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites