Besvaret January 31, 2016 Efter alt mit søvnbrok har vi nu fået indført en fast ordning. M sover længe om lørdagen og jeg sover længe om søndagen. Jeg har nu for anden søndag i træk sovet til jeg vågnede af mig selv :yay Og M er kørte Dinos legeland med David, så jeg har ro og fred herhjemme i nogle timer. Sådan!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 At solen skinner og jeg om lidt skal i biografen med Anna :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 At C selv spurgte om hun måtte tage Noah med udenfor :Yay for en halv times mor-tid :Yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 At sidde og tegne på lillebrors illustration til værelset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 At jeg har solgt min juno seng. Til prisen! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 At jeg har solgt min juno seng. Til prisen! :yayWuhu :yay :yay :yaySå kunne det sgu lade sig gøre. Kan du ikke lige sende lidt af det til Pandrup, så jeg kan få solgt min barnevogn? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Wuhu :yay :yay :yay Så kunne det sgu lade sig gøre. Kan du ikke lige sende lidt af det til Pandrup, så jeg kan få solgt min barnevogn? ;) Jeg sender lidt nord på ;) Hurra for ikke at tage imod skambud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Jeg sender lidt nord på ;) Hurra for ikke at tage imod skambud :DDet er en total sejr :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Jeg synes BK er et fantastisk sted, når en gammel navnetråd pludselig kan blive highjacked til en snak om tamrotter :lol Der er virkelig plads til lidt af hvert i det forum :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Jeg synes BK er et fantastisk sted, når en gammel navnetråd pludselig kan blive highjacked til en snak om tamrotter :lol Der er virkelig plads til lidt af hvert i det forum :D Åh jeg har også moret mig over det :DVirkelig en hyggelig og sød snak :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Det er en total sejr :yayJeg er også helt høj på det salg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2016 Jeg er også helt høj på det salg :)Måske man skulle begynde at sælge ud af ungernes :chin: Kan bare ikke helt få mig selv til det - hvad nu hvis det skal bruges igen. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 Sidste nattevagt :yayDet er bare så skønt at gå hjem og putte i sengen efter den sidste! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 At sidde i en "gammel" bus -som de så ud da jeg var barn :biglove (altså vi snakker 10 år tilbage :lol) Og se hvor mange som kommer løbende mod bussen fordi de er sene på den -og at buschaufføren glædeligt holder et par sekunder længere så alle kan komme med :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 At have sovet godt i nat. Jeg føler mig som et nyt menneske :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 At jeg er total supermor her til morgen! Ok der skal godt nok hentes energier fra steder jeg ikke vidste jeg havde (og fra chokolade senere, det er stensikkert!), men nu sover begge unger ( :O ) og jeg kan tanke lidt ro i hovedet. Be be at Nohr gider tage en ordentlig lur for een gangs skyld, jeg er nemlig låst under William. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 At jeg er total supermor her til morgen! Ok der skal godt nok hentes energier fra steder jeg ikke vidste jeg havde (og fra chokolade senere, det er stensikkert!), men nu sover begge unger ( :O ) og jeg kan tanke lidt ro i hovedet. Be be at Nohr gider tage en ordentlig lur for een gangs skyld, jeg er nemlig låst under William. Sådan :super :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 At G og jeg fik lov til at sove længe efter mavevrøvl hos den bette fra 5-7, og at hendes storesøster havde accepteret at jeg fik lov at sove :biglove OG at flødebabyen nu vejer 4100g og er 53 cm! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 At G og jeg fik lov til at sove længe efter mavevrøvl hos den bette fra 5-7, og at hendes storesøster havde accepteret at jeg fik lov at sove :biglove OG at flødebabyen nu vejer 4100g og er 53 cm! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 At G og jeg fik lov til at sove længe efter mavevrøvl hos den bette fra 5-7, og at hendes storesøster havde accepteret at jeg fik lov at sove :biglove OG at flødebabyen nu vejer 4100g og er 53 cm! Ej for en lille basse altså :wub fedt at høre det går godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 At vi har fået dagplejeplads til mindstemanden OG at jeg starter nyt arbejde efter endt barsel :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 At vi har fået dagplejeplads til mindstemanden OG at jeg starter nyt arbejde efter endt barsel :yay Fedt og spændende :glad Hvad skal du lave? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 Fedt og spændende :glad Hvad skal du lave? :) Jeg skal være teamleder (Arlafoods) - jeg var også teamleder i et barselsvikariat da jeg selv gik på barsel, så det er bare SKØNT at have fået en fast stilling :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2016 Måske man skulle begynde at sælge ud af ungernes :chin: Kan bare ikke helt få mig selv til det - hvad nu hvis det skal bruges igen. :rolleyes Så gem det lidt hvis i gerne vil have en 3'er ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites