Besvaret January 27, 2016 Det her :wub Jaaa! :glad En ny hund, eller fik I den alligevel? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2016 Caro havde moster dag, hvilket betød burger og valgfri fastelavns outfit. Det blev til Rapunzel, i stedet for Elsa. Jeg fik købt 2 par gummistøvler, termotøj, regntøj og undertøj til Z for bare 500 kr, inden jeg kørte til høng for at hente Caro hos moster, som bor lige ved siden af min bror også, og så blev det til aftensmad og hygge. En dejlig dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2016 Jaaa! :glad En ny hund, eller fik I den alligevel? En ny :loveshower Hun hedder Bonnie, fylder 4 år til sommer. Hun har det mest fantastiske sind, og er bare SÅ kærlig allerede - og vi har ikke engang haft hende i 24 timer :wub Jeg er så solgt i hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2016 At se glæden i Ericas ansigt efter at have forklaret hvad vi skal de næste 5 weekender og slutte af med at sige at derefter så er lillesøster klar til at komme ud. Hold op hvor blev hun glad! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2016 En ny :loveshower Hun hedder Bonnie, fylder 4 år til sommer. Hun har det mest fantastiske sind, og er bare SÅ kærlig allerede - og vi har ikke engang haft hende i 24 timer :wub Jeg er så solgt i hende. Ej hvor er det dejligt for jer - og hun ser da totalt sød ud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2016 Ej hvor er det dejligt for jer - og hun ser da totalt sød ud :yay Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2016 At se glæden i Ericas ansigt efter at have forklaret hvad vi skal de næste 5 weekender og slutte af med at sige at derefter så er lillesøster klar til at komme ud. Hold op hvor blev hun glad! :7himmel Skønt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2016 At se glæden i Ericas ansigt efter at have forklaret hvad vi skal de næste 5 weekender og slutte af med at sige at derefter så er lillesøster klar til at komme ud. Hold op hvor blev hun glad! :7himmel :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 At mit SU lån ikke var så højt som frygtet :D :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 0 nuller i bisserne :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 At morgenen med begge drenge gik uden nogen af dem var kede af det. Vi nåede ud af døren på kun halvanden time. Og det bedste af det hele var at begge drenge var glade og tilpasse :-) sådan ønsker jeg mig alle morgener når jeg er selv med dem :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 At morgenen med begge drenge gik uden nogen af dem var kede af det. Vi nåede ud af døren på kun halvanden time. Og det bedste af det hele var at begge drenge var glade og tilpasse :-) sådan ønsker jeg mig alle morgener når jeg er selv med dem :-)Sådan! :superJeg håber virkelig, jeg kan gøre dig kunsten efter i næste uge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Cola til min frokost, og den lille bitte lur jeg nåede inden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Oprydning, sortering og støvsugning på 1 salen done! Glæder mig seriøst til at byggeprojekt biograf er færdig, så jeg kan få plads på babyværelset der pt er fyldt med TØJ, SKO hi-fi, barnevogn og ragelse. Aftensmad done - så manden kan slappe af når han kommer fra arbejde og pigerne og jeg kan komme hjem til mad efter gymnastik. Tid til en pause nu og snart skal stueetagen have en tur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 At den nedadgående spiral mit humør har været påvirket af hele måneden endelig virker til at blive brudt og at jeg derfor nu har overskud til andet end ren overlevelse :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Min damprenser! Nøj, hvor gør den bare livet så meget lettere :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Min lille dykkebaby :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Kage!!! Mmmmhh... :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 En times lur med min basse ovenpå mig :kuller Det trængte vi vist begge til :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Helt og aldeles fantastisk vurdering på vores hus!! :glad :yay :balloon :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Helt og aldeles fantastisk vurdering på vores hus!! :glad :yay :balloon :weeTillykke! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Tillykke! :gladTak! Jeg er helt høj! Det er så vildt! Vivhavde forventet en stigning på 250-300.000 kr, men det er satme endt med en værdistigning på 500.000! :o :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Min fødselsdagsgave jeg har fået på forskud af mine svigerforældre! En læææækker (hjemme)strikket islænder-inspireret sweather i uld! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Maria tid som betyder at der bliver tegnet på livet løs ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites