Besvaret January 18, 2016 Jeg har lige søgt mine to sidste jobs, så nu har jeg barsel - altså først officielt fra på fredag men det her var det aller sidste, der skulle gøres :yay :yay :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Jeg har set Løvernes konge med Anna i dag ^_^ Hvor hyggeligt :) Hvad syntes hun om den? Det er en af dem jeg har holdt lidt igen med overfor Ronja... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 At ny arbejdsgiver har forhøjet det tilbud, der ikke var til forhandling ;) Så skal gemalen bare lige have sin situation på plads, så kan vi begynde at søge efter hus :) Altså, jeg er selvfølgelig også rædselsslagen men altså... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 At ny arbejdsgiver har forhøjet det tilbud, der ikke var til forhandling ;) Så skal gemalen bare lige have sin situation på plads, så kan vi begynde at søge efter hus :) Altså, jeg er selvfølgelig også rædselsslagen men altså... :rolleyes :yay fedt for dig Lise! Og vildt !! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 At ny arbejdsgiver har forhøjet det tilbud, der ikke var til forhandling ;) Så skal gemalen bare lige have sin situation på plads, så kan vi begynde at søge efter hus :) Altså, jeg er selvfølgelig også rædselsslagen men altså... :rolleyes Fedt... Det skal du jo tage som et kompliment og bevis på at du er det værd som du selv mente ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 At ny arbejdsgiver har forhøjet det tilbud, der ikke var til forhandling ;) Så skal gemalen bare lige have sin situation på plads, så kan vi begynde at søge efter hus :) Altså, jeg er selvfølgelig også rædselsslagen men altså... :rolleyes ej hvor fedt Lise! :super Så ser det sgu da ud til, at du kan købe billigt juletræ til jul :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 At ny arbejdsgiver har forhøjet det tilbud, der ikke var til forhandling ;) Så skal gemalen bare lige have sin situation på plads, så kan vi begynde at søge efter hus :) Altså, jeg er selvfølgelig også rædselsslagen men altså... :rolleyes Sådan! :gpNogen gange skal man spille lidt kostbar ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 At ny arbejdsgiver har forhøjet det tilbud, der ikke var til forhandling ;) Så skal gemalen bare lige have sin situation på plads, så kan vi begynde at søge efter hus :) Altså, jeg er selvfølgelig også rædselsslagen men altså... :rolleyes Fab!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 At tigeren vist er skredet og jeg har fået min rolige sovebaby tilbage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 At ny arbejdsgiver har forhøjet det tilbud, der ikke var til forhandling ;) Så skal gemalen bare lige have sin situation på plads, så kan vi begynde at søge efter hus :) Altså, jeg er selvfølgelig også rædselsslagen men altså... :rolleyes Wuhuuu! Stærkt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Åh, det er gået så fint at have junior hjemme i dag (han havde lidt feber i morges), og nu modtog han sin far med store blå øjne og erklærede "jeg har haft GOD dag, far" :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Tusind tak for tillykker! Husk at forhandle jeres løn, piger ;) - og jeps, om alt går alt vel, så kan jeg købe billigt juletræ i år. Lagkagehusets priser er vist også lavere derovre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Tusind tak for tillykker! Husk at forhandle jeres løn, piger ;) - og jeps, om alt går alt vel, så kan jeg købe billigt juletræ i år. Lagkagehusets priser er vist også lavere derovre :) Sejt! Fedt for dig - og spændende bliver det! :yay :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi skal have en lillesøster :biglove :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi skal have en lillesøster :biglove :wub Tillykke :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi skal have en lillesøster :biglove :wubStort tillykke :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi skal have en lillesøster :biglove :wubTillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Er der noget bedre end at sidde og observere sit barn fordybet i leg, mens han sidder og synger for sig selv? :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi skal have en lillesøster :biglove :wubTillykke :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Tusind tak for tillykker! Husk at forhandle jeres løn, piger ;) - og jeps, om alt går alt vel, så kan jeg købe billigt juletræ i år. Lagkagehusets priser er vist også lavere derovre :) Åh, det bliver da så spændende! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi skal have en lillesøster :biglove :wub Tillykke! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Tusind tak for tillykker! Husk at forhandle jeres løn, piger ;) - og jeps, om alt går alt vel, så kan jeg købe billigt juletræ i år. Lagkagehusets priser er vist også lavere derovre :) Desværre er lagkagehuset ikke så billig som det har været. Skallebæk skulle bare være blevet selvstændig i stedet for at slå sig sammen med lagkagehuset... Men ok han tjener nok kassen på det :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi skal have en lillesøster :biglove :wub Hvor fint :wub tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi skal have en lillesøster :biglove :wub Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vi skal have en lillesøster :biglove :wubStort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites