Besvaret January 15, 2016 Ham her Øj, et hår! :o :biglove og sikke en grimasse :p Han er da for herlig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Seks timers sammenhængende søvn - helt uden at vågne. Sove 2,5 timer mere og vågne ved at bassen storgriner :yay :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Seks timers sammenhængende søvn - helt uden at vågne. Sove 2,5 timer mere og vågne ved at bassen storgriner :yay :kuller Nøj hvor lyder det lækkert!!! :o :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Nøj hvor lyder det lækkert!!! :o :super Det var verdensklasse! Og da jeg så stod op, var manden overraskende frisk :blink Det plejer ellers at være lidt op af bakke med hængt kat-lignende mand, når han har haft nattevagten, men ikke i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Seks timers sammenhængende søvn - helt uden at vågne. Sove 2,5 timer mere og vågne ved at bassen storgriner :yay :kuller:yay Åh det må have været tiltrængt! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Øj, et hår! :o :biglove og sikke en grimasse :p Han er da for herlig :biglove Tak ja det er hans manke efter bad.. ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 :yay Åh det må have været tiltrængt! :kram2 Det var det altså virkelig også :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Denne her video :kuller http://bestofyoutube.com/i-love-yooooou Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Vi har været i Randers regnskov idag. Ingen sag nær man har 2 glade drenge :) og moren blev udfordret helt vildt derinde, men jeg gjorde det :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Storm har lige tisset på toilettet! :loveshower Der kom i hvert fald 10 dråber... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Veloverstået dåbsdag :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Veloverstået dåbsdag :7himmel :kram2 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Storm har lige tisset på toilettet! :loveshower Der kom i hvert fald 10 dråber... :lol Hvor er han sej! :yay B) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Veloverstået dåbsdag :7himmelSuper dejligt at høre! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Veloverstået dåbsdag :7himmelDejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Veloverstået dåbsdag :7himmelDejligt at høre :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Storm har lige tisset på toilettet! :loveshower Der kom i hvert fald 10 dråber... :lol Seje reje! :loveshower det er så vildt så store de bliver. Elliot er ved at revne af stolthed når han har lavet på toilettet. Han råber selv "jaaa!" og rækker armene i vejret når det siger plop :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Seje reje! :loveshower det er så vildt så store de bliver. Elliot er ved at revne af stolthed når han har lavet på toilettet. Han råber selv "jaaa!" og rækker armene i vejret når det siger plop :lolhitHaha, ej hvor godt! :haha Her i dag var det vist mest mig der jublede, Storm tid det ret køligt.. :rolleyes Siger Elliot selv til? Og hvor tit gør han det i så fald? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Haha, ej hvor godt! :haha Her i dag var det vist mest mig der jublede, Storm tid det ret køligt.. :rolleyes Siger Elliot selv til? Og hvor tit gør han det i så fald? Nej.. Jeg spørger når jeg kan høre han så småt begynder at presse. Nogle gange siger han nej, men for det meste vil han gerne. Der er jo et klistermærke på højkant skal du tænke på ;) når vi så sidder der kan vi godt sidde der i 20-30 minutter og snakke og læse bøger :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Sex.. :blush for første gang siden jeg blev gravid! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Sex.. :blush for første gang siden jeg blev gravid! :blink:yay Vi har og kun haft 2 gange siden positiv test... :blush Har haft sån' kvalme og jeg har været (er!) så træt + vi har Storm i sengen.. Det er bare ikke det der har fokus lige nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 :yay Vi har og kun haft 2 gange siden positiv test... :blush Har haft sån' kvalme og jeg har været (er!) så træt + vi har Storm i sengen.. Det er bare ikke det der har fokus lige nu..Nå ja. SEX! Det er sgu da dét, det hedder.... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Nå ja. SEX! Det er sgu da dét, det hedder.... :rolleyes:lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 At vi i dag, fik fortalt børnene om familieforøgelsen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 At vi i dag, fik fortalt børnene om familieforøgelsen :wub ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites