Besvaret January 11, 2016 Et dejligt langt kig ind til Lille Fis til NF i dag og en risikovurdering på 1:12305 Ih hvor dejligt! :glad (selvom min hjerne ville have elsket, hvis risikoen liiiiige var 40 bedre :lolhit Men lav risiko det er selvfølgelig det vigtige :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 - At jeg har bestilt fremkaldelse af 526 (!!!!) billeder fra dåb, jul og diverse = masser af klippe-klistre-hygge i vente :glad - At besøge vores mega søde X-underbo i hendes nye fine hjem og få gode kager og hygge ikke mindst til ungerne som var søde og (forholdsvist) nemme. - At jeg lige har afsluttet med sp til E. Hun er sød men jeg føler helt ærligt ikke, at jeg har brug for hende og det er en rar følelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 Ih hvor dejligt! :glad (selvom min hjerne ville have elsket, hvis risikoen liiiiige var 40 bedre :lolhit Men lav risiko det er selvfølgelig det vigtige :)) Hehe :p Jeg er helt tilfreds Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 Vores store badekar med plads til os alle fire :) Hold op hvor vi hygger når vi alle er sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 Vores store badekar med plads til os alle fire :) Hold op hvor vi hygger når vi alle er sammen. Ej hvor skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 En perfekt scanning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 En perfekt scanning :loveshower Dejligt, har tænkt på dig i dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 Melissa ❤️ Sjov, sød, hjælpsom, smuk, dygtig... Hvor er jeg bare stolt af hun er min datter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2016 Melissa ❤️ Sjov, sød, hjælpsom, smuk, dygtig... Hvor er jeg bare stolt af hun er min datter:biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Hjemmebagt surdejsfranskbrød og jeg har vasket hår. De små sejre tæller når man er tyk ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Sex :blush:kiss Alle snakker om det, hvad er det for noget :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 :kiss Alle snakker om det, hvad er det for noget :lolhit Det kan være så mange ting :D Men det vigtigste er, at man gør det med sin mand :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Det kan være så mange ting :D Men det vigtigste er, at man gør det med sin mand :biglove Point taken :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 At jeg muligvis slet ikke behøver læse kemi alligevel! :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 At jeg muligvis slet ikke behøver læse kemi alligevel! :O Hva så da? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Hva så da? Jamen, muligvis er det gennemsnittet af mine karakterer i faget, som er afgørende. Jeg har 8, 8, 7 og 5 = gennemsnit på 7 (det nye 4) og dermed er det muligvis slet ikke nødvendigt. Men jeg skal ringe til dem i morgen og høre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Jamen, muligvis er det gennemsnittet af mine karakterer i faget, som er afgørende. Jeg har 8, 8, 7 og 5 = gennemsnit på 7 (det nye 4) og dermed er det muligvis slet ikke nødvendigt. Men jeg skal ringe til dem i morgen og høre :) Kruser fingre for at du kan slippe for kemi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 Kruser fingre for at du kan slippe for kemi :) Tak, det gør jeg virkelig også! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2016 At B lige har inviteret mig og E ind og se Star Wars i babybio imorgen! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2016 At B lige har inviteret mig og E ind og se Star Wars i babybio imorgen! :loveshowerEr der et sted hvor man kan se film programmet for babybio ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2016 At B lige har inviteret mig og E ind og se Star Wars i babybio imorgen! :loveshower Årh jeg vil også :yay Har også prøvet at lede efter den i babybio :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2016 At Adam for første gang i over en måned, har sovet hele natten! :yay lagt kl. 19.30, faldt i søvn på ti minutter, vågnede kl. 6! Perfeeeekt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2016 Er der et sted hvor man kan se film programmet for babybio ?? Jeg tror det hedder kino.dk men jeg kan ikke rigtig finde ud af den side :chin: (Så er også rigtig glad for at B bare fiksede det :yay) Del dette indlæg Link to post Share on other sites