Besvaret January 5, 2016 Min dejlige Logan, som fylder 2 år i dag :loveshower :balloon :hurra Tillykke :balloon Hvor vildt :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 At jeg har gået 6,7 km med barnevognen i dag :o Det gør mig også træt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 Barsel de næste 14 dage og derefter en ugentlig fridag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 Dejlig gåtur med nabo der også er på barsel - dejligt med motion, baby der sov og solskin :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 C kom hjem med blomster til Karla i dag. Hun var helt forlegen og kunne slet ikke tro på, at hun havde fået blomster. Nøj, hvor blev hun glad! Jeg har vist valgt rigtigt :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 At have købt en flooot ammepude jeg længe har kigget efter :yay Og at der så var graviditetstrusser på tilbud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 C kom hjem med blomster til Karla i dag. Hun var helt forlegen og kunne slet ikke tro på, at hun havde fået blomster. Nøj, hvor blev hun glad! Jeg har vist rigtigt :biglove :biglove Nåhr :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 C kom hjem med blomster til Karla i dag. Hun var helt forlegen og kunne slet ikke tro på, at hun havde fået blomster. Nøj, hvor blev hun glad! Jeg har vist rigtigt :biglove :biglove Åååååhr :biglove Det er bare så kært at se det der far-datter-forhold! A er faktisk ret god til at købe blomster til mig, og når han gør det, køber han også altid til Inger :biglove Damerne i blomsterhandlen er vist også ret bløde i knæene (og pengepungen) over ham :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 Åååååhr :biglove Det er bare så kært at se det der far-datter-forhold! A er faktisk ret god til at købe blomster til mig, og når han gør det, køber han også altid til Inger :biglove Damerne i blomsterhandlen er vist også ret bløde i knæene (og pengepungen) over ham :) Åhr blomster til mor og datter :biglove Gad vide om B gør det en dag? Han er i hvert fald god til at give mig blomster. :biglove Eller lade V give mig blomster. :wub Så jeg håber, jeg er lige sp heldig som jer, når E-bassen bliver lidt ældre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 C kom hjem med blomster til Karla i dag. Hun var helt forlegen og kunne slet ikke tro på, at hun havde fået blomster. Nøj, hvor blev hun glad! Jeg har vist valgt rigtigt :biglove :bigloveHvor er han god :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 Undskyld men: :7himmel J er gået ind for at putte W til nat! Åh hvor har jeg talt ned til det øjeblik :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 At jeg har fået plads på kemi-hold :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 At jeg har fået plads på kemi-hold :yay Fedt! Tillykke med første skridt mod drømmen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 At jeg har fået plads på kemi-hold :yay :super hvor er det dejligt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 At jeg har fået plads på kemi-hold :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 At jeg har fået plads på kemi-hold :yay Kæmpe tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 Undskyld men: :7himmel J er gået ind for at putte W til nat! Åh hvor har jeg talt ned til det øjeblik :blush Hørt :p Hvis så babyen også vil falde i søvn... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 Tillykke med ham! Hvor tiden dog bare går! :o Tillykke!! :balloons Tillykke :balloon Hvor vildt :o Taaak :kiss Det er slet ikke til at forstå - 2 år :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 Hørt :p Hvis så babyen også vil falde i søvn... :rolleyes Ja min er i hvert fald stadigvæk vågen <_< og mig som troede jeg skulle sove tidligt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 Udtalese om Ida fra børnehaven :biglove se evt. min mor-tråd ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2016 At N for første gang i vores forhold har cyklet på arbejde :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2016 Tak for tillykke og hep, søde piger :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2016 I småtingsafdelingen, men jeg har lige spist den mest perfekte appelsin :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites