Besvaret December 22, 2015 Den dejligste nyhed her op til jul, at den skønneste kvinde (og hårdt prøvet) er gravid :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Den dejligste nyhed her op til jul, at den skønneste kvinde (og hårdt prøvet) er gravid :loveshower Tak, søde :kiss :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Tak, søde :kiss :wub Er det dig? :D (sorry er ikke så tit i TTC trådene...) Så gør det også mig glad idag!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Er det dig? :D (sorry er ikke så tit i TTC trådene...) Så gør det også mig glad idag!!! :loveshower :blush ja det er mig :kuller tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 :blush ja det er mig :kuller tak :kram2 Fantastisk! :loveshower Stort tillykke!! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Fantastisk! :loveshower Stort tillykke!! :kiss Tak :wub :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Jeg har været udenfor i dag! :D :ditto Faktisk endda noget så vildt som en tur i Brugsen uden hverken børn eller hund :o ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 :blush ja det er mig :kuller tak :kram2 Tillykke :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Tak, søde :kiss :wub :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 :ditto Faktisk endda noget så vildt som en tur i Brugsen uden hverken børn eller hund :o ;) Viiildt ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 At jeg for en gangs skyld ikke har en ANELSE om hvad M giver mig i gave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 At sidde med N i armene :biglove Vi har været på tur hele dagen (sammen, men jo ikke så puttene), så jeg har savnet bare at sidde og nyde ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Tak, søde :kiss :wub Ih, stort tillykke. Hvor er det dog en dejlig julenyhed :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Jeg har vundet billetter til en klarsynsaften i december næste år hos clairvoyant Sebbastian Lorantzen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Kæmpe TILLYKKE! Kathrine! :kiss :hurra :loveshower :yay :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Vi fik sørme da lige min svigermors robot-støvsuger med hjem i dag! :yay glæder mig til at den skal tulle rundt i mit hus! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Neeeeeeej, Katrine!!!!! :loveshower :boo Hold nu kæft, hvor er det en god nyhed!! Skal da vist lige ind og kigge i din tråd :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Tillykke :kiss :kiss Tusind tak :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Kæmpe TILLYKKE! Kathrine! :kiss :hurra :loveshower :yay :balloons Tusind tak søde :kiss Neeeeeeej, Katrine!!!!! :loveshower :boo Hold nu kæft, hvor er det en god nyhed!! Skal da vist lige ind og kigge i din tråd :glad :yay Joooooooo :wub :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Yay Katrine!!!!!! Wuhuuuuu!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Folks gavmildhed! Ej, jeg er virkelig rørt over så mange som har sendt os tøj, penge, barselsgaver etc... Jeg er virkelig, virkelig dybt rørt :boo :boo :boo Jeg har virkelig ikke ord! :kram2 i er jo også nogle dejlige mennesker - der er hårdt prøvet lige nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2015 At blive vækket lidt over 7 af smilende E, der nusser mig lidt og siger "Heeeeeeh, agryy, aaaarhj" :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2015 At jeg for første gang faktisk har vundet i en konkurrence :yay :yay Og det er sådan en fed gave, nemlig en fotografering af baby ved 8-9 mdr ved Little Angels By Medine :loveshower Jeg elsker hendes billeder og er så vilde med dem vi fik taget af Pixie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2015 At jeg for første gang faktisk har vundet i en konkurrence :yay :yay Og det er sådan en fed gave, nemlig en fotografering af baby ved 8-9 mdr ved Little Angels By Medine :loveshower Jeg elsker hendes billeder og er så vilde med dem vi fik taget af Pixie :loveshower Fedt :glad tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2015 At jeg for første gang faktisk har vundet i en konkurrence :yay :yay Og det er sådan en fed gave, nemlig en fotografering af baby ved 8-9 mdr ved Little Angels By Medine :loveshower Jeg elsker hendes billeder og er så vilde med dem vi fik taget af Pixie :loveshower Dejlig julegave! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites