Besvaret December 21, 2015 Ej hvor de hygger Tina :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Ja helt vildt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Ja helt vildt :loveshowerÅhr det ser hyggeligt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Min super seje Anna hos lægen :biglove At jeg endelig har fået købt det Noa Noa-tøj til SaraLK som jeg havde lovet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Årh det ser hyggeligt ud, Tina :biglove Og nøj, hvor August ligner Elin på det billede!!!! :biglove (Og ih hvor ser din far - for det er din far, ikke? - rar ud ^_^) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 126.000 overført til vores konto! Det måtte gerne ske lidt oftere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 126.000 overført til vores konto! Det måtte gerne ske lidt oftere ;) Sådan havde jeg det da der stod 1,1 på vores konto.... Det var rørende :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Vores nye bil, der endelig holder i garagen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Der var 25% på legetøj i Bilka, så de sidste julegaver til pigerne blev betydeligt billigere end jeg havde regnet med :yay jeg glæder mig til at se T, når hun pakker hendes gaver op, hun bliver ellevild!! :biglove Hvad får hun da? ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Elliot har lavet på toilettet! :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Elliot har lavet på toilettet! :glad :yay Seje!!! :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Stille og rolige feriedage hvor vi får styr på det sidste til jul :jul4: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Min super seje Anna hos lægen :biglove At jeg endelig har fået købt det Noa Noa-tøj til SaraLK som jeg havde lovet! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Åhr det ser hyggeligt ud :) Ja de er gode til at hygge sig! Og august sov selvf 3 timer - typisk når vi ik er hjemme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Årh det ser hyggeligt ud, Tina :biglove Og nøj, hvor August ligner Elin på det billede!!!! :biglove (Og ih hvor ser din far - for det er din far, ikke? - rar ud ^_^) Haha gør han det? Der er selvf ligheder, men jeg kan ik så godt se dem mere. I starten synes jeg at de lignede hinanden - men det er som august er mere mig/min far hvor elin var mere sin far da hun var helt lille. Men nu ligner hun vist mere mig... Ja det er min far på billedet - han er også en rigtig hyggelig morfar :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Jeg har været udenfor i dag! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 At have brugt formiddagen på BK og et afsnit af Grey's! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Vi har haft sex for første gang siden fødslen (4,5 uge) :yay Og det gjorde slet ikke ondt :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Valdemar, der løber rundt og leger at hans briller kan skyde, og derfor nikker skaller ud i luften efter "duff vader" :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 At Søren kom hjem allerede 15.40 - nu har vi juleferie :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Har været til julehygge på arbejdet og fået julegave med hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2015 Folks gavmildhed! Ej, jeg er virkelig rørt over så mange som har sendt os tøj, penge, barselsgaver etc... Jeg er virkelig, virkelig dybt rørt :boo :boo :boo Jeg har virkelig ikke ord! :kiss dejligt at høre at I er omgivet af kærlighed! Del dette indlæg Link to post Share on other sites