Besvaret December 20, 2015 Haha.. Hvordan var anmeldelsen?? Det ved jeg faktisk ikke :D Det var tilbage i gymnasiet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 At vi er på vej til Silkeborg for at kigge på biler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Jeg tænder på virkelig dygtige mennesker, så jeg er med dig her! :lol Og jeg er tæt på, jeg kender hans kusine... :haha Men normalt går mine drømme nu på Pilou Asbæk... :blinkEj, han er da mega irriterende! :blink :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Ej, han er da mega irriterende! :blink :DFortæl du mit drømme-jeg det.. Hun er mega forelsket i ham! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Aka Lukas Graham :D Hvis nu Grunk fra Krummerne var søde dengang man var barn, så er det da okay :D :PWhat?! Ej, jeg vidste så ikke, at det er den samme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Fortæl du mit drømme-jeg det.. Hun er mega forelsket i ham! :lolHaha - cute :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Ej, han er da mega irriterende! :blink :D :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 At jeg skal løbe en tur i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Drømmen om en børnecontainer er kommet lidt tættere på :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Drømmen om en børnecontainer er kommet lidt tættere på :glad En børnecontainer? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 En børnecontainer? :huhEn bil :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 En bil :D Nååå! :D Fedt! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Drømmen om en børnecontainer er kommet lidt tættere på :glad :yay Vi er ved at blive ret forelskede i vores! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 V og jeg har lavet lagkage idag :D Vi er selv ret stolte af den :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 What?! Ej, jeg vidste så ikke, at det er den samme :DLæg mærke til hans nye musikvideo 7 years, der er der billeder af Grunk ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Det kan jeg ikke. :D Men hey, lækkert med en god drøm uanset hvad :kiss (Og nogle gange kan man have gode drømme om nogen, man ellers SLET ikke finder tiltrækkende i vågen tilstand - sagde Geos hustru i drømmeverdenen :lolhit) Og jeg har engang drømt om Justin Bieber :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 At Esters temperatur ligger på 37,0 selvom hun har været uden varmemadras hele dagen :yay :yay Hurra! Der et krummer i hende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 At Esters temperatur ligger på 37,0 selvom hun har været uden varmemadras hele dagen :yay :yay Fantastisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 At Esters temperatur ligger på 37,0 selvom hun har været uden varmemadras hele dagen :yay :yayYes!! :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 At Esters temperatur ligger på 37,0 selvom hun har været uden varmemadras hele dagen :yay :yayFantastiske nyheder!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Søren :wub Og min første løbetur i ca et halvt år - det var fantastisk! :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Tid til undersøgelse og vurdering på sygehuset i dag kl. 12.30 :) håber tiden går hurtigt og vi får godt nyt i dag. Er 41+1 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Nissen (aka min mor) har sørme været her med et klippekort på rengøring :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 At være afsted på julemads indkøb med Torben og så få tilsendt dette billede fra børnepasserne hjemmefra Del dette indlæg Link to post Share on other sites