Besvaret November 27, 2015 En god shoppetur i storcenteret trods mange mennesker. A var næsten eksemplarisk. Sov al tiden vi var i centeret, vågnede da vi kom i babysam, spiste og ville så ikke sove = skreg. Det gav lidt sved på panden ;) Fik hende til at falde i søvn så hun sov til 10 min efter vi kom hjem, blev skiftet, spiste og var så ked af det igen. Farmand fik hende beroliget og faldt så i søvn. Hun sover stadig så sidder og venter på hun snart vågner og er sulten :biglove Jeg fik shoppet noget tøj til hende. Hun mangler seriøst tøj i str 62, da vi næsten ingenting har! :o Fik også købt bleer - nogen der kender bleerne fra levevis? Der var en økonomi pakke med 3 pakker bleer til 40 kr! Så dem prøver vi lige, for de var da billige! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 En god shoppetur i storcenteret trods mange mennesker. A var næsten eksemplarisk. Sov al tiden vi var i centeret, vågnede da vi kom i babysam, spiste og ville så ikke sove = skreg. Det gav lidt sved på panden ;) Fik hende til at falde i søvn så hun sov til 10 min efter vi kom hjem, blev skiftet, spiste og var så ked af det igen. Farmand fik hende beroliget og faldt så i søvn. Hun sover stadig så sidder og venter på hun snart vågner og er sulten :biglove Jeg fik shoppet noget tøj til hende. Hun mangler seriøst tøj i str 62, da vi næsten ingenting har! :o Fik også købt bleer - nogen der kender bleerne fra levevis? Der var en økonomi pakke med 3 pakker bleer til 40 kr! Så dem prøver vi lige, for de var da billige! :super Vi har været super glade for levevis og har brugt dem meget i de mindre størrelser. Vi er skiftet over til Nettos (som så også fåes i Bilka faktisk), men det var kun fordi det var noget nemmere for os at få indkøbt. Dejligt med shopping og næsten-eksemplarisk A Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Vi har været super glade for levevis og har brugt dem meget i de mindre størrelser. Vi er skiftet over til Nettos (som så også fåes i Bilka faktisk), men det var kun fordi det var noget nemmere for os at få indkøbt. Dejligt med shopping og næsten-eksemplarisk A Tak for anmeldelse af bleerne. Nu får de en chance i hvert fald. Til den pris går det vist lige hvis de ikke duer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Tak for anmeldelse af bleerne. Nu får de en chance i hvert fald. Til den pris går det vist lige hvis de ikke duer ;) Vi har brugt dem nogle gange - de har umiddelbart været fine nok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Vi har brugt dem nogle gange - de har umiddelbart været fine nok :)De lyder lovende så :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2015 at jeg har til phister og phillina lagersalg i dag har sparret 3770 kr (kom ag´f med 850 kr og hvis jeg skulle have købt det til fuld pris så ville jeg skulle af med 4629 kr) så jeg har bare købt det fineste pige tøj... :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2015 at jeg har til phister og phillina lagersalg i dag har sparret 3770 kr (kom ag´f med 850 kr og hvis jeg skulle have købt det til fuld pris så ville jeg skulle af med 4629 kr) så jeg har bare købt det fineste pige tøj... :yay :yay :yay Wauw det lyder som et kup :O :super Er vild med Phister & Philina :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 At Eigil vælger at sove et langt stræk i nat 22-nu(05.20) nu hvor jeg kom sent i seng igår. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 Adrian sov fra 21-8 :yay Han er virkelig en god sovebaby lige i de her dage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 1. Søndag i advent - hygge med oppyntning, indpakning (de kan ligeså godt pynte når nu de er i hus, gaverne) og æbleskiver :loveshower jul på barsel skal nydes fuldt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 - En adventsgave fra mand og barn :biglove - Kaffedate med 2 fra klassen - At se L's mormor have det ok efter at være blevet påkørt i går. Lårbenet er brækket oppe ved hoften så hun skal opereres i aften. Men hun var ved godt mod og nød at Astrid lige kunne ligge på hendes dyne og hvile ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 At få skrevet mere i barnets bog :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 At få skrevet mere i barnets bog :yay Sejt! Jeg er også igang, men jeg kan godt mærke, at der var bedre tid sidst... :rolleyes Udfyldes skal den nu - hun kan jo ikke gøre for, at hun kom senere end storebror. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 En rigtig hyggeligt besøg af kollega + familie fra lørdag til søndag. Børnene har leget så godt, de voksne har tophygget, så dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 Sejt! Jeg er også igang, men jeg kan godt mærke, at der var bedre tid sidst... :rolleyes Udfyldes skal den nu - hun kan jo ikke gøre for, at hun kom senere end storebror. Min moster har 4 børn. Hvis man lægger deres 4 bøger ved siden af hinanden ser de ud som en trappe :D Bøgerne bliver tyndere og tyndere for hvert barn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 Min moster har 4 børn. Hvis man lægger deres 4 bøger ved siden af hinanden ser de ud som en trappe :D Bøgerne bliver tyndere og tyndere for hvert barn ;) Jeg er barn nr.4 og der står næsten intet i min barnets bog. Derfor har jeg også gjort en dyd ud af, at der skal skrives ligeså meget i lille søsters Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 En dejlig dag/weekend i familiens tegn. Og søde mor Anja som har hjulpet mig så jeg nu har fattet at ligge billeder op :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 En dejlig dag/weekend i familiens tegn. Og søde mor Anja som har hjulpet mig så jeg nu har fattet at ligge billeder op :P :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2015 Min moster har 4 børn. Hvis man lægger deres 4 bøger ved siden af hinanden ser de ud som en trappe :D Bøgerne bliver tyndere og tyndere for hvert barn ;) :haha jeg er fast besluttet på, at lillesøsters også skal være fin - men jeg tror, at det er rigtig godt, at vi ikke skal have flere :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 At mine svigerforældre (læs: svigermor) har lavet pakkekalender til os i år :biglove Hun er så sød :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Hjerteblink :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Hjerteblink :loveshower :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Hjerteblink :loveshower:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Hjerteblink :loveshower:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites