Besvaret November 26, 2015 En god nat og tanken om endnu en dag alene hjemme med Sofie ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 At B tog sig tid til at geare heeeeeeelt ned og lege restaurant med V imorges, selvom de egentlig havde travlt og var ved at komme for sent ud af døren :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 At vi nu endelig har fået vores (nye) opvaskemaskine op at køre!! :yay Den er godt nok fancy, og jeg måtte have brugsforvirringen frem for at vælge program og starte den :blush Og så er det virkelig støjsvag! :o :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Vellykket MD og bekræftigelse af at det er en lilleBROR som er gemt i maven :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 At vi nu endelig har fået vores (nye) opvaskemaskine op at køre!! :yay Den er godt nok fancy, og jeg måtte have brugsforvirringen frem for at vælge program og starte den :blush Og så er det virkelig støjsvag! :o :super Nice :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Vellykket MD og bekræftigelse af at det er en lilleBROR som er gemt i maven :wub Jaa :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 At bassen skal have lagt dræn på mandag. Det bliver så godt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Vellykket MD og bekræftigelse af at det er en lilleBROR som er gemt i maven :wub Hurra! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Vellykket MD og bekræftigelse af at det er en lilleBROR som er gemt i maven :wub Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Vellykket MD og bekræftigelse af at det er en lilleBROR som er gemt i maven :wub :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Forældre-arrangement i børnehaven, hvor de opførte Rødhætte og ulven... Og min skønne datter som klarede rollen som Rødhætte til UG :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Forældre-arrangement i børnehaven, hvor de opførte Rødhætte og ulven... Og min skønne datter som klarede rollen som Rødhætte til UG :biglove Årh Sara, jeg får næsten en klump i halsen bare ved tanken :wub Hvor må det have været en dejlig oplevelse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Årh Sara, jeg får næsten en klump i halsen bare ved tanken :wub Hvor må det have været en dejlig oplevelse :loveshower Åhh hvor er du sød Chris! :kiss Jeg måtte også en enkelt gang lige kæmpe med mig selv for ikke at få alt for våde øjne, da alle forældrene klappede :wub :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 T sover i sin egen seng, og har gjort det hele aftenen uden det mindste pip :O :yay Sådan! :yay Hvad laver du så på BK ;) :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2015 Det er fantastisk!! :yay Jeg slapper af, efter en omgang lagengymnastik selvfølgelig! :D :lol vi skyndte os at gribe chancen mens den var det! :D :super :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 At jeg fik billetter til coldplay :loveshower :loveshower :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 At jeg fik billetter til coldplay :loveshower :loveshower :yiepie Misundelse er en grim ting :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Skøøøøøøøøøn rabatshopping! Nu har N fået suppleret heldragter helt op i størrelse 74 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 At jeg fik billetter til coldplay :loveshower :loveshower :yiepie Me too. Er der da udsolgt? Det blir så fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Me too. Er der da udsolgt? Det blir så fedt! Aner jeg faktisk ikke men tror at de ryger hurtigt hvis der er flere :) Det bliver rigtig fedt :D Hvor fik du billetter til? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 En god scanningsoplevelse :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 En masse god shopping :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Aner jeg faktisk ikke men tror at de ryger hurtigt hvis der er flere :) Det bliver rigtig fedt :D Hvor fik du billetter til? :) Jeg tjekkede kort efter og der var kun enkelte forskudte siddepladser, så du var heldig:) Jeg har bare ståpladser, hvad med dig? Glæder mig rigtigt meget. Jeg har set dem to gange før, og det har begge gange været virkelig fedt. Klart blandt de bedste live-bands jeg har set. (Men det er satme dyrt! :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2015 Jeg tjekkede kort efter og der var kun enkelte forskudte siddepladser, så du var heldig:) Jeg har bare ståpladser, hvad med dig? Glæder mig rigtigt meget. Jeg har set dem to gange før, og det har begge gange været virkelig fedt. Klart blandt de bedste live-bands jeg har set. (Men det er satme dyrt! :) ) Dyrt men det bliver godt :D Sad i kø siden 9.50 og ventede tålmodigt :) Vi fik siddepladser ca. der hvor M gerne ville være i forhold til lyd osv. (lydmand i sin fritid) :) Der var udsolgt på 35 min.. men kort tid efter blev der annonceret en onsdags koncert også :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites