Besvaret November 14, 2015 TAnken om at afsløre graviditeten i dag :) overfor vores familier Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2015 At min seje lille baby sov sp meget og så godt i nat, at min stakkels mavesyge tumling kunne komme til at sove i ske med sin mor, som han gerne ville :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2015 Der nye LEGO katalog blandet med appen på telefonen der så gør tingene i kataloget levende. Ida elsker det. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2015 Familiens reaktion på graviditeten :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2015 Familiens reaktion på graviditeten :-)Hvor dejligt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 :seng (endelig! :biglove) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 :seng (endelig! :biglove) Haha :super lige nu har jeg svært ved at det ske nogensinde herhjemme :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 :seng (endelig! :biglove) Dejligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Haha :super lige nu har jeg svært ved at det ske nogensinde herhjemme :rolleyes Hehe det har jeg dæleme også haft og vi har joket med det, og sagt "Vi ses igen om 4-5 måneder" :lolhit Men pyt, det skal nok komme rigtigt tilbage en dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Dejligt :loveshower Meget :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Hehe det har jeg dæleme også haft og vi har joket med det, og sagt "Vi ses igen om 4-5 måneder" :lolhit Men pyt, det skal nok komme rigtigt tilbage en dag :)Uh, hvornår :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Hold nu kæft nogle gode boller jeg har bagt :sandie Jeg var ellers skeptisk, men de er viiiiiildt gode :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Uh, hvornår :chin: Øh jeg kan faktisk ikke lige huske det med Valdemar, men det blev da normalt inden jeg blev gravid igen. Men han var da i hvert fald et år gammel, måske halvandet? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Hold nu kæft nogle gode boller jeg har bagt :sandie Jeg var ellers skeptisk, men de er viiiiiildt gode :yay Opskrift? :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Dejlig tur i skoven med ungerne, naboerne og deres pige på 4 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Øh jeg kan faktisk ikke lige huske det med Valdemar, men det blev da normalt inden jeg blev gravid igen. Men han var da i hvert fald et år gammel, måske halvandet? :chin:Uh, så må det jo nærme sig herhjemme :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Økoflæskesteg på halvpris (kortdato), hormonella var jo lige ved at fælde en tåre :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 At min kæreste bare tager Theo 100 % de her dage, så jeg kan hænge, sove og gøre præcis, hvad jeg har lyst til :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Opskrift? :mam Det kan jeg ikke give dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Det kan jeg ikke give dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 Min mand - igen :biglove endnu en gang har han taget hele natten og ladet mig sove. Hvilket har givet mig energi til at lægge gardiner op. Nu mangler jeg kun at sy dem - de er nålet op, og derefter stryge dem :yay Måske også på tide med gardiner efter 3 år ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 At N fortæller mig at han faktisk begyndte at græde da Rachel fra "friends " fødte :biglove Det mindede ham om at det skal vi igennem sammen og han synes det var så smukt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 At vi har haft en dejlig, rolig weekend. Alt føles overkommeligt og godt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 At vi endelig har fået sat liste på køkkenbordet og fået hængt spejl og knage op på badeværelset - det tog så også kun 1,5-2 år... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2015 At vi endelig har fået sat liste på køkkenbordet og fået hængt spejl og knage op på badeværelset - det tog så også kun 1,5-2 år... :rolleyes Uh hvilket spejl endte I med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites