Besvaret November 10, 2015 Tak alle sammen hvor er i søde! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Du er en god hustru :kiss Jeg har vist mine gode dage og mine dårlige dage :D Men tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Jeg har vist mine gode dage og mine dårlige dage :D Men tak :kiss Så opdager han også nemmere de gode :P :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Så opdager han også nemmere de gode :P :lol Haha det er selvfølgelig rigtigt :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Et opkald idag :wee Det bliver så spændende :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 1,5 times uforstyrret lur sammen med Sofie - det var godt nok tiltrængt for os begge! :yay Og nu æbleskiver sammen med Søren og Anna ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 At vores hjem dufter af and :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Min søde mand, der laver andepatter.. :biglove Min søde dreng der kan slappe af sammen med sin gravid-trætte mor.. :biglove Og så selvfølgelig spiren i maven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Min søde mand, der laver andepatter.. :biglove Min søde dreng der kan slappe af sammen med sin gravid-trætte mor.. :biglove Og så selvfølgelig spiren i maven :loveshowerMmmmhhh, det fik vi i lørdags.. Det smager altså formidabelt! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Røde roser fra min mand og søde ord til :biglove hihi og P-tærter :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 En undskyldning fra M efter en lortedag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 Jeg har 3 års bryllupsdag i dag :biglove Tiden går stærkt i godt selskab :D :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 At jeg har en skøøøøn kæreste som køber mcd bare fordi jeg kort fik nævnt at jeg havde lyst til det :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 10, 2015 En super god ridetur :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Lille V, der pludselig kiggede meeeeeeget grundigt på mig og spurgte "Har du fået nye briller, mor?" :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Et opkald idag :wee Det bliver så spændende :o Det må jeg vist lige høre mere om på fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 En super god ridetur :yay Årh, misundelse er en grim ting, så vælger at glæde mig på dine vegne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Et opkald idag :wee Det bliver så spændende :o Uh, det lyder spændende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Uh, det lyder spændende :DDet er sindsyg spændende :D ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 At jeg er nogenlunde ovenpå igen efter igår. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Log-in med de billeder vi fik taget i søndags! :yay Men f#uk det er svært at vælge mellem 168 billeder når man kun skal ha max. 4! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Jeg er GRAVID!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Jeg er GRAVID!!! :loveshower Kæmpe stort tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2015 Jeg er GRAVID!!! :loveshower Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites