Besvaret November 7, 2015 Jeg tror sgu der er en svag streg nr 2 på testen her til morgen :bigloveIh :loveshower Det kræver næsten et billede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Ih :loveshower Det kræver næsten et billede Gerne.. Men jeg fatter ikke at ligge det ind. Måske Barbamama kan? Eller eventuelt lære mig det?! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Gerne.. Men jeg fatter ikke at ligge det ind. Måske Barbamama kan? Eller eventuelt lære mig det?! :lol Jeg kan sagtens lægge ind, hvor vil du have det? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Gerne.. Men jeg fatter ikke at ligge det ind. Måske Barbamama kan? Eller eventuelt lære mig det?! :lol:DJeg plejer at bruge imgur-tingen. Det virker fint - heldigvis for ellers ville jeg heller ikke fatte at lægge noget ind :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Jeg tror sgu der er en svag streg nr 2 på testen her til morgen :bigloveDet er den bedste nyhed i dag! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Jeg kan sagtens lægge ind, hvor vil du have det? :) Bare her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Værsgo :) Jeg kan sagtens se den - og så kun 3+3! Smuk streg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Jeg ser den også pada :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Hvor fint, Pada :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Værsgo :) :loveshower :boo :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Hvor er den fin pada :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Åh, sikke en fin streg, Pada! :yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Jeg tror sgu der er en svag streg nr 2 på testen her til morgen :biglove :loveshower :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Tak piger :loveshower jeg er så glad! Håber virkelig den bliver der! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Vi er kommet ret langt med værelset ovenpå :yay Vi mangler faktisk nu kun at få en tømrer til at hjælpe os med dørkarmen fordi væggen er tykkere end karmsættet, men den anden side af væggen har U sat både gerechter og fodlisten på, så den side er vidst færdig nu :yay Vi har i dag samlet møblerne til Majas værelse, og er nu ved at sortere hendes legetøj. Jeg regner med at vi begynder at flytte legetøj derop i dag :yay Så hvis alt går vel, så kan jeg i næste uge gøre det tomme værelse rent, og så begynde at redebygge :yay Hvor godt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Vi er kommet ret langt med værelset ovenpå :yay Vi mangler faktisk nu kun at få en tømrer til at hjælpe os med dørkarmen fordi væggen er tykkere end karmsættet, men den anden side af væggen har U sat både gerechter og fodlisten på, så den side er vidst færdig nu :yay Vi har i dag samlet møblerne til Majas værelse, og er nu ved at sortere hendes legetøj. Jeg regner med at vi begynder at flytte legetøj derop i dag :yay Så hvis alt går vel, så kan jeg i næste uge gøre det tomme værelse rent, og så begynde at redebygge :yay :yay :glad :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Et par time alene i Lyngby i formiddags, med lidt shopping, indkøb og kaffe :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Tak piger :loveshower jeg er så glad! Håber virkelig den bliver der! Pada!! :boo :kuller Hvor er det skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Et par time alene i Lyngby i formiddags, med lidt shopping, indkøb og kaffe :yay Åh hvor godt! Det er dejligt at læse at du kom afsted :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 Åh hvor godt! Det er dejligt at læse at du kom afsted :kram2 :kiss Det var også tiltrængt :yay -- Og mens alle andre i huset sov, lavede jeg en lille times yoga for mave og ryg mig glad! Kan godt mærke at kroppen trænger til motion og styrke igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 At jeg lige har taget de sidste småkager ud af ovnen :sandie har bagt 250 stk :o Nu skal bollerne bare hæve færdig og så er det deres tur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2015 At jeg overlevede at stå på loppemarked i dag :yay og fik solgt lidt. Har dog stadig 5 flyttekasser med pigetøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2015 Filippa der lå og puttede i vores seng til morgen :loveshower Filippa der løb ind til Leonora da Leonora vågnede og at høre deres snak :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites