Besvaret October 27, 2015 Anna og Sofie :biglove Åh, hvor ser det bare dejligt ud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Anna og Sofie :biglove Hvor er de fantastiske!!! :loveshower Og hvor er hun smuk, din store pige!!! :biglove Ja, også den lille, men du ved hvad jeg mener... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Den basse og kop kaffe som venter på mig til et møde kl 9 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Lykken er indhegnet have :D så kan tumlingens ønske om at være ude, forenes med moren ønske om at gå og stene med noget vasketøj! Jeg bliver unægteligt i bedre humør af at høre W fimse rundt i haven, end hvis jeg havde tvunget ham til at blive ind :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 At vågne VED SIDEN AF Micro :kuller Og ALDRIG at føde igen! Mine unger er åbenbart umulige hvad det angår :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Åh Susanne :kuller KÆFT de er lækre dine piger!! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Lykken er indhegnet have :D så kan tumlingens ønske om at være ude, forenes med moren ønske om at gå og stene med noget vasketøj! Jeg bliver unægteligt i bedre humør af at høre W fimse rundt i haven, end hvis jeg havde tvunget ham til at blive ind :D Ja - det er så fedt!!! Elsker det også :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 At vågne VED SIDEN AF Micro :kuller Og ALDRIG at føde igen! Mine unger er åbenbart umulige hvad det angår :rolleyes :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Anna og Sofie :biglove Nøj, et godt billede. Hvor er Anna bare blid og stolt at se på. Og Sofie (:wub) er så fin :wub Nu er der langt til april! :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Yay! Jobcenter var heldigvis enige om at det var fjollet med det møde! Så nu er det da 'kun' det intromøde i a-kassen jeg skal til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Yay! Jobcenter var heldigvis enige om at det var fjollet med det møde! Så nu er det da 'kun' det intromøde i a-kassen jeg skal til. Dejligt! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Dejligt! :kram2 Meget! Det lettede godt nok også! Jeg har drømt om kommuner og a-kasser og møder hele natten :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 At Lillemi fik vendt baby :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 At Lillemi fik vendt baby :loveshower :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Min Tina Liv photoshoot... Hvor var det sjovt og vildt, glæder mig til at se resultatet. Og total sød make-up pige Mette, der agerede babysitter imens mor fik taget billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Rigtig skøn MD :loveshower Elsker allerede min lille søn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Rigtig skøn MD :loveshower Elsker allerede min lille søn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Rigtig skøn MD :loveshower Elsker allerede min lille søn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Veloverstået første shoppetur med mand og barn. A manglede noget tøj og jeg manglede en pusletaske. Den var på bud i ønskebørn, så nu har mor her fået en billig bystroom taske og A har fået lidt mere tøj. Bagefter fik vi besøgt L's mormor. L spurgte om hun ville holde - noget jeg troede hun ville sige nej til fordi hun er noget gammel og svag. Men har aldrig hørt hende så ivrigt sige ja :biglove Så nu har A billeder af hun sidder hos olde. Så mangler vi lige billeder af hun er sammen med min farmor og farfar, så vi har billeder af alle older :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 W vågnede tidligt fra lur, så nu putter vi på sofaen og ser Pingvingerne tegnefilm :biglove Det ER altså hyggeligt! (Hehe, jeg øver mig i at synes det er ok at vi ser en tegnefilm :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 W vågnede tidligt fra lur, så nu putter vi på sofaen og ser Pingvingerne tegnefilm :biglove Det ER altså hyggeligt! (Hehe, jeg øver mig i at synes det er ok at vi ser en tegnefilm :rolleyes ) Well, min lille bandit leger med min telefon og et par høretelefoner :rolleyes Mor er mat, og fidusen har ikke sovet lur i vuggeren ( <_< ), så her er lave ambitioner ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 Hvilken pusletaske har du købt? Lyder som en dejlig dag :-) Haha kan ikke huske hvilken model det er, men kan tjekke når jeg har hvilet mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 At Lillemi fik vendt baby :loveshower :ditto Hvor er I søde :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 At ÆU er overstået og der var mange, rigtig mange æggebasser :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2015 At jeg sidder med en ustyrlig trang til hjemmebagte kanelsnegle og pludselig kommer i tanke om, at vi har nogen i fryseren fra sidst jeg bagte :yay Og nå ja så at jeg ikke længere har et babyhoved siddende mellem ribbenene :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites