Besvaret October 26, 2015 J og W i haven = strikketid til mig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Uhh.. Nu ved jeg ikke om du ønskede pige eller dreng, men fedt! :yay Jeg ønskede en pige :9 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Jeg ønskede en pige :9 Skønt dit ønske blev opfyldt :yay stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 J og W i haven = strikketid til mig :D Misundelig... Mangler stadig garn til det skide ærme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Misundelig... Mangler stadig garn til det skide ærme :D Hihi :Blush Jeg er i gang med et par blebukser og jeg er lidt bekymret for om garnet mon rækker :O Og jeg gider altså ikke købe mere, for det er netop for at slippe af med nogle rester at jeg strikker dem :d Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Hihi :Blush Jeg er i gang med et par blebukser og jeg er lidt bekymret for om garnet mon rækker :O Og jeg gider altså ikke købe mere, for det er netop for at slippe af med nogle rester at jeg strikker dem :d Åh, den evigt onde cirkel som jeg altid fanges i :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At min morfar lige har købt ny mobil til mig :bigLove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At vaske Nohrs sutteklude :kuller og tænke på om han for det samme bånd til dem, som William har til Muhlerne :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Terminsdag! Vildt nok alligevel. Så SKAL han jo snart komme ud.Øhm, hvad? Termin? Var det ikke i sidste uge du blev gravid?! :chin: ;) Tillykke med dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Øhm, hvad? Termin? Var det ikke i sidste uge du blev gravid?! :chin: ;) Tillykke med dagen :) Haha. Hell no, jeg har været gravid rigeligt længe nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Min test :loveshower :kram :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At august nu har været oppe på at spise 170 ml!!! Vi er godt på vej mod målet...! Ingen smertestillende siden kl 22 i går aftes og ingen maske siden i går aftes! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At august nu har været oppe på at spise 170 ml!!! Vi er godt på vej mod målet...! Ingen smertestillende siden kl 22 i går aftes og ingen maske siden i går aftes! Wuhuuuu fantastiske nyheder :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At august nu har været oppe på at spise 170 ml!!! Vi er godt på vej mod målet...! Ingen smertestillende siden kl 22 i går aftes og ingen maske siden i går aftes!:yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At vågne op til dette imorges klokken halv otte Nåhhh cutiepie! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Terminsdag! Vildt nok alligevel. Så SKAL han jo snart komme ud.Stort tillykke med terminsdatoen fister!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At min fætter og hans kone + 2 dejlige børn alligevel har besluttet sig at holde jul med familien. Det betyder at vi får en jul som da jeg var barn :) 15 personer hvor af 4 er børn + 2 hunde. Elsker vores store juleaftener :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Min test :loveshower Yay :yay skal vi ik se et billede af den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Wuhuuuu fantastiske nyheder :glad Ja ik? Jeg håber virkelig at vi får lov til at tage hjem i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At min fætter og hans kone + 2 dejlige børn alligevel har besluttet sig at holde jul med familien. Det betyder at vi får en jul som da jeg var barn :) 15 personer hvor af 4 er børn + 2 hunde. Elsker vores store juleaftener :loveshower Det lyder også hyggeligt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At august nu har været oppe på at spise 170 ml!!! Vi er godt på vej mod målet...! Ingen smertestillende siden kl 22 i går aftes og ingen maske siden i går aftes! Feeeedt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Ja ik? Jeg håber virkelig at vi får lov til at tage hjem i dag! Krydser alt hvad krydses kan :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Skønt vejr = 1,5 time i haven, hvor jeg er sluppet afsted med at sidde på et tæppe næsten hele tiden :7himmel , og jeg har endda været med i flere lege, tegnet med kridt, stablet brædder til balanceleg, givet en hånd i balanceleg, givet kys når W er kørt afsted 'på arbejde' på sin løbecykel :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites