Besvaret October 26, 2015 En fantastisk barnedåb Dejligt :) Tillykke med dagen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Min hund vækkede mig i nat, fordi han ville op i sengen. Han ligger sig helt tæt op ad mig, ender med at "kramme" min arm, og så placerer han ellers hovedet på min mave med et dybt suk. Åhh, jeg smeltede fuldstændig. Det lyder underligt, men han er helt vildt optaget af min mave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Nåh Mie nu synes det var stå op tid kl 4:45, så var det nu hyggeligt med morgen familie tid alle tre, min mand hentede rundstykker og lavede cappuccino til mig :loveshower og min lille bølle var bare i ekstra hopla, glad og kærlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Min hund vækkede mig i nat, fordi han ville op i sengen. Han ligger sig helt tæt op ad mig, ender med at "kramme" min arm, og så placerer han ellers hovedet på min mave med et dybt suk. Åhh, jeg smeltede fuldstændig. Det lyder underligt, men han er helt vildt optaget af min mave. Hehe, nååååhr... :biglove Vi har også kærlig hund i sengen, men han foretrækker rundingen ved ens knæhaser. Hundebassen havde nu også en periode, hvor den virkede ekstra klæbe-kærlig og lidt optaget af maven (meeeen, om det var indbildning fra vores side er jeg lidt i tvivl om ;) ). Det er så bare en bette Cavalier, så han optager ikke så meget plads - du holder schæfer e.l., ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At vågne i nat og i et splitsekund have glemt, at jeg har født og så åbne øjnene og kigge på min smukke datter ved min side :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At vågne i nat og i et splitsekund have glemt, at jeg har født og så åbne øjnene og kigge på min smukke datter ved min side :wub Åh såååååå misundelig :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At vågne i nat og i et splitsekund have glemt, at jeg har født og så åbne øjnene og kigge på min smukke datter ved min side :wub Åhhh jeg vil os :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At brevet jeg har modtaget fra udbetaling var en fejl og at hun iøvrigt kunne fortælle min ansøgning er behandlet (på 2 dage :o) og jeg få udbetalt allerede på torsdag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Hehe, nååååhr... :biglove Vi har også kærlig hund i sengen, men han foretrækker rundingen ved ens knæhaser. Hundebassen havde nu også en periode, hvor den virkede ekstra klæbe-kærlig og lidt optaget af maven (meeeen, om det var indbildning fra vores side er jeg lidt i tvivl om ;) ). Det er så bare en bette Cavalier, så han optager ikke så meget plads - du holder schæfer e.l., ikke? Normalt sover han også i fodenden eller i stuen, han plejer at få det alt for varmt. Der er ingen tvivl om han ved der er noget anderledes, han er så optaget af at snuse til min mave og han skal være helt tæt op ad mig konstant :D vores tæve har ikke registreret noget som helst ;) Jo, vores tæve er schæfer, dog grå, så ikke en af de kæmpe skrumler. Hanhunden er labradorblanding, men kunne godt forestille mig de fylder lidt mere i landskabet (og sengen!) end en lille cavalier :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At dette er min sidste dag som sygemeldt!!! Imorgen er jeg helt officielt på barsel :yay :yay Yay! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Terminsdag! Vildt nok alligevel. Så SKAL han jo snart komme ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At David åbenbart tror at vi er gået til sommertid i stedet for vintertid. Han sov i hvert fald helt til kl 8.45 (vintertid) :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At vågne op til dette imorges klokken halv otte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 En dejlig lang gåtur i efterårssolen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At vågne op til dette imorges klokken halv otte Hvor er han sød! Og han ligner altså en Eigil! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Hyggelig børnefødselsdag i formiddag, dejligt vejr og at jeg (er blevet en gammel kone af at være gravid) har købt kage med hjem, til når W forhåbenligt sover :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At jeg fik mit ønske opfyldt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 En baby som sover om dagen... Ganske vist kun små lure af gangen men han sover :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Hvor er han sød! Og han ligner altså en Eigil! :biglove Tak :)Og ja han er en Eigil :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At jeg fik mit ønske opfyldt :wub Uhh.. Nu ved jeg ikke om du ønskede pige eller dreng, men fedt! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Hvor er han sød! Og han ligner altså en Eigil! :biglove :ditto Lige min tanke. Den dejligste lille Eigil :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 :ditto Lige min tanke. Den dejligste lille Eigil :wub Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Jeg kom til at tabe mine briller på gulvet i morges, så de gik i stykker. Gik derfor ind til en optiker kl.13:15 og bestilte et par nye. Kl.16:30 fik jeg en SMS om at de var færdige og klar til afhentning. Det er satme god service! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 At min mor har hentet Lucas i bhv i dag, så har jeg lige fået en god lur på et par timer - nøj det gjorde godt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites