Besvaret October 24, 2015 1000 mange tak for alle tillykkerne!!! :loveshower Vi har bare haft den bedste dag! :bigloveStort stort tillykke med Storm :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 En spontan tur i Boxen Herning til D.A.D komcert.. juhuuuu... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At komme hjem :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Yeah klaudia kravlede sit første skridt i dag.., Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At have første nataming nu(03.41 vintertid) = udhvilet mor til senere idag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At have første nataming nu(03.41 vintertid) = udhvilet mor til senere idag.:yay Tillykke og god dag :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At svigermor endelig er taget hjem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Præcis! Nu kan vi godt få 4 børn siger J, jeg siger at han skal være gravid med de næste 2 :lol :lol Det glemmer du hurtigt igen ;) Bare spørg BBM/Mette :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 :lol Det glemmer du hurtigt igen ;) Bare spørg BBM/Mette :p I må minde mig om det når jeg bliver svag :D Som vel er omkring 5 minutter efter jeg har fået ham i armene :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At jeg har fundet lidt strikke energi og jeg derfor på 2 dage næsten har strikket en hel dragt til N :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At en fantastisk kvinde herinde har udsigt til at blive MOR idag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At jeg skal til scanning i morgen - og højst sandsynlig får at vide hvilket køn, der gemmer sig i maven :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At jeg skal til scanning i morgen - og højst sandsynlig får at vide hvilket køn, der gemmer sig i maven :wub :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 :lol Det glemmer du hurtigt igen ;) Bare spørg BBM/Mette :p So true :biglove (og det siger jeg endda mens den hidtil grummeste tiger hærger...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Lang gåtur med mine hunde i det dejlige vejr :) godt nok i slowmotion, men mega skønt alligevel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At det endelig er lykkedes mig at få et billede af Mikkel der smiler :wub Jeg sværger, drengen er 2 måneder og hader at blive fotograferet :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Har lavet kastanje dyr med CE og M. Total hygge ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At jeg skal til scanning i morgen - og højst sandsynlig får at vide hvilket køn, der gemmer sig i maven :wub Åh hvor vi glæder os ;) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At en dag der startede hæsligt med vågen og ked baby fra 2.30-ish blev en god dag alligevel med partid til lækker brunch, gåtur i skoven i solskin hånd i hånd og slutter med æble crumble fra i går :mam Og så i øvrigt at min "baby" har taget skridt sidelæns af køkkenlåger og en dukkevogn :O :kuller Det ender med jeg får ret om at hun går før hun er 1 år ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At vi har fået lavet en masse på huset idag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At en dag der startede hæsligt med vågen og ked baby fra 2.30-ish blev en god dag alligevel med partid til lækker brunch, gåtur i skoven i solskin hånd i hånd og slutter med æble crumble fra i går :mam Og så i øvrigt at min "baby" har taget skridt sidelæns af køkkenlåger og en dukkevogn :O :kuller Det ender med jeg får ret om at hun går før hun er 1 år ;) Åh, helt misundelig :kuller og hun da frem i verden! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Åh, helt misundelig :kuller og hun da frem i verden! :o Det var også skønt :) Det vil hun :D Noget andet end storesøster der først lærte at kravle som knap 11 mdr og gik som 16 mdr ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites