Besvaret October 23, 2015 En fantastisk bryllupsdag i går, at finde ud af at den skærm jeg smadrede på min telefon i morges er forsikret og ikke kommer til at koste mig en krone at få repareret, og at C og Karla skal have en far-datter-date i morgen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Har lige bestilt mig en gravid-massage :yay Den sidste del til vore reol er ENDELIG kommet fra idémøbler :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 At vores gulv bliver færdigt i dag. Ikke flere håndværkere herhjemme foreløbig :yay Og ikke mere byggerod. Thai takeaway til aftensmad :) Vild med dans :glad Snyd <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 12 liter nypresset æblemost :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Fantastisk dag til sjov fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At jeg snart skal til 3 timers Restorativ yoga :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At kunne sove indtil 9.30 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At kunne høre N sige nogle UNDERLIGE lyde fra soveværelset af, for at få overbevist mig selv om at han måtte være ved at blive kvalt! Jeg vælter ind i soveværelset for at finde ud af at han bare snorker :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Føler mig meget voksen, når jeg starter dagen ud med et lille glas rødvin. Arhmen, skulle jo sikre mig at portvinssaucen bliver god! :blush :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At min trold fylder to i dag! :loveshower :hurra :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At min trold fylder to i dag! :loveshower :hurra :balloons Tillykke :hurra :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At min trold fylder to i dag! :loveshower :hurra :balloons Stort tillykke med ham :loveshower :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At min trold fylder to i dag! :loveshower :hurra :balloons Ej, jeg har lige siddet og ledt efter en mor-tråd jeg kunne skrive tillykke i, men kunne ikke finde en?! Stort tillykke med Storm :toot :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Stort tillykke med Storm :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At få en masse billeder fra C og Karla, der er taget på "date". :kuller De har været oppe og se slottet i Hillerød, og er nu taget ud og spise frokost. Det ser så hyggeligt ud, og det er sikkert tiltrængt. C har haft ret travlt med skolen for tiden, så det er rart at se dem have noget virkelig kvalitetstid sammen, mens jeg skriver speciale. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Jeg er blevet forlovet i nat :loveshower Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At min trold fylder to i dag! :loveshower :hurra :balloons Tillykke med din store trold :) :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Min skønne lille familie som jeg bare har NYDT i dag :kuller Mie har fået total udelt opmærksomhed fra os begge og vi har fået bundet løse ender pg rå hygget. Imorgen er måske sidste dag som familie på 3 :o i hvert fald sidste dag vi har sammen inden det går løs. Så det er SÅÅÅÅÅÅ dejligt at vi får nydt hinanden :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 1000 mange tak for alle tillykkerne!!! :loveshower Vi har bare haft den bedste dag! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At vi endelig fik prøvekørt den bil vi skal have :) nu glæder vi os endnu mere :D Vores bliver dog mørkegrå og med alm lygter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At vi endelig fik prøvekørt den bil vi skal have :) nu glæder vi os endnu mere :D Vores bliver dog mørkegrå og med alm lygter :) Wauw den ser lækker ud :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Wauw den ser lækker ud :yay Ej men SÅ lækker!!! Jeg er lidt ærgelig over at vi først for den når jeg er færdig med at være gravid, for den er høj, så den er mega nem at komme ind og ud af ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At vi endelig fik prøvekørt den bil vi skal have :) nu glæder vi os endnu mere :D Vores bliver dog mørkegrå og med alm lygter :) En familieflytter :D Det skal I nok blive glade for :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 En familieflytter :D Det skal I nok blive glade for :kiss Præcis! Nu kan vi godt få 4 børn siger J, jeg siger at han skal være gravid med de næste 2 :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites