Besvaret October 21, 2015 Dejlig dag med min lille baby :wub og shopping med god veninde og hendes baby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 At jeg er blevet MOR i dag! :kuller Åh hvor fantastisk!! Kæmpe tillykke! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 En skøn fridag med mine to i zoo :wub Hvor lækkert, det ser hyggeligt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 En skøn fridag med mine to i zoo :wub Skønt!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 At vores nye flisegulv bliver så flot :yay Til brokketråden: At vores nye flisegulv får køkkenet til at se endnu ældre ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 At vores nye flisegulv bliver så flot :yay Til brokketråden: At vores nye flisegulv får køkkenet til at se endnu ældre ud :D :D Det er der da råd for :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 En skøn fridag med mine to i zoo :wub Det ser så hyggeligt ud :loveshower Super billede af jer :kiss smukke tøser :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 En lækker, lækket mand :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 :D Det er der da råd for :P Ja men havde jo lige lovet mig selv, at vi IKKE skal have flere projekter i huset lige foreløbig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Muffins i ovnen til min klasse imorgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 At jeg om halvanden time var to timers Maria-tid :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Min slynge, der kan aflaste mine trætte tigermors-arme en smule... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 At barnet endelig sover lidt efter at powernappet og holdt fest siden kl.12.. Men bilen gør underværker.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 William der med mini stemme siger "issibøh" inde under dynen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 William der med mini stemme siger "issibøh" inde under dynen :loveshower Nuh hvor cute :kuller Lilly siger stadig "gæsser dig" efterfulgt af jubelgrin. Det er alligevel lidt vej fra "gemmer mig" men det lyder så sødt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Vi fik 2 bøger leveret i dag, "Lotte på Skadestuen" og "Lotte hos Tandlægen" og Lilly er helt vild med dem. Men hun kan jo også relatere til det her med at falde ned i børnehaven, desværre. Og vi skal snart til tandlæge, så håber hun er lige så modig som Lotte når det blir hendes tur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Nuh hvor cute :kuller Lilly siger stadig "gæsser dig" efterfulgt af jubelgrin. Det er alligevel lidt vej fra "gemmer mig" men det lyder så sødt. Det er så nuttet når de siger ordene lidt forkert :kuller W har slet ikke fanget 't' endnu (eller jo egentligt i slutningen af nogen ord, men der er det nok også mere en 'd' lyd) det giver nogle ret søde ord :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 At vi lige har bestilt billetter til teaterkoncert - mor og far skal på date :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 At der lykkes at have Eigil med til håndboldtræning i barnevognen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 William der med mini stemme siger "issibøh" inde under dynen :loveshower Åhr det kan jeg lige høre for mig :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 At jeg er blevet MOR i dag! :kuller:loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg er blevet forlovet i nat :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg er blevet forlovet i nat :loveshower Tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg er blevet forlovet i nat :loveshower Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites