Besvaret October 20, 2015 Uh den har jeg også overvejet! De er en smule billigere på kids-World.dk dog ;) Har du købt de der tutter med? Aj Mette, det er jo bare frækt at skrive :LOLHvaffor tutter? Edit: tænker du på de der gummi dimser? Ej dem har jeg ikke købt og ikke planer om :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Alt over str. 68 kunne godt have interesse :pDu siger bare til, så kommer jeg med alle mine poser ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 At en af dem på BK, der har ventet allerlængst ENDELIG er blevet mor :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 At en af dem på BK, der har ventet allerlængst ENDELIG er blevet mor :bigloveJa det er bare fantastisk :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 At en af dem på BK, der har ventet allerlængst ENDELIG er blevet mor :biglove :ditto :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 At en af dem på BK, der har ventet allerlængst ENDELIG er blevet mor :biglove HELL YEAH!!!! :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Min lille basse mand som på trods af feber og Tiger stadig har overskud til masser af smil ... Lidt svært at se her.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Min lille basse mand som på trods af feber og Tiger stadig har overskud til masser af smil ... Lidt svært at se her.. Han er da bare lækker :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Aj Mette, det er jo bare frækt at skrive :LOL Hvaffor tutter? Edit: tænker du på de der gummi dimser? Ej dem har jeg ikke købt og ikke planer om :) Haha sorry :lol Og super, jeg tænker heller ikke at købe dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Min lille basse mand som på trods af feber og Tiger stadig har overskud til masser af smil ... Lidt svært at se her.. Lækre lækre August :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Maria, Sara og alina: tak for de søde ord! Han er virkelig bare en lille guldklump der bare er det gladeste væsen (på nær når tigeren er der) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Min lille basse mand som på trods af feber og Tiger stadig har overskud til masser af smil ... Lidt svært at se her.. Nuuuuuttet!!! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 At en af dem på BK, der har ventet allerlængst ENDELIG er blevet mor :biglove:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Min lille basse mand som på trods af feber og Tiger stadig har overskud til masser af smil ... Lidt svært at se her.. Hvor er han kær :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 At en af dem på BK, der har ventet allerlængst ENDELIG er blevet mor :biglove Hvem har født? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Hvem har født? :unsureGND :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Aftenhygge med begge unger inden sengetid :biglove PS. Min snap er mariaelley hvis nogen sku have lyst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 GND :biglove Åh hvor dejligt :loveshower Så er det snart din tur :wub har du det okay med det hele? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Åh hvor dejligt :loveshower Så er det snart din tur :wub har du det okay med det hele? :kram Ja, jeg er bare utålmodig :P Havde sådan håbet at føde i dag, men det løb er nok snart kørt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Ja, jeg er bare utålmodig :P Havde sådan håbet at føde i dag, men det løb er nok snart kørt :rolleyes Puha det kan jeg godt forstå :D Men for en uvidende som mig -glæder man sig til at føde eller er man nervøs? :unsure Der er altså stadigvæk 3 timer :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Puha det kan jeg godt forstå :D Men for en uvidende som mig -glæder man sig til at føde eller er man nervøs? :unsure Der er altså stadigvæk 3 timer :super Nu glæder jeg mig. Det gjorde jeg ikke for en uge siden, men nu er jeg klar. Glæder mig nu mest til det er overstået (;)) men jeg frygter ikke længere fødslen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Nu glæder jeg mig. Det gjorde jeg ikke for en uge siden, men nu er jeg klar. Glæder mig nu mest til det er overstået (;)) men jeg frygter ikke længere fødslen :) Det lyder bare så dejligt for dig, at du nu er klar :kram2 Jeg krydser fingre for at det bliver snart :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Hvor er han kær :kuller Tak Louise :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Min lille basse mand som på trods af feber og Tiger stadig har overskud til masser af smil ... Lidt svært at se her.. Hold da k.... hvor er han lækker :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites