Besvaret October 19, 2015 Elsker min kommende mand. Var syg igår og havde myoser overalt på højre side af nakke og skulder. Jeg sov til kl 10, hvor han så havde lavet morgenmad æg/bacon og grønt, og da jeg fik det lidt bedre gik vi en tur, da vi kom hjem faldt jeg om af træthed på sofaen og jeg behøvede ikke at sørge for noget eller nogen. Han lavede te og masserede mig... Og lige inden vi skulle sove, masserede han de værste myoser væk, så jeg rent faktisk kunne sove. Er ikke helt på toppen i dag, men bedre end i går. Dejlige menneske ❤️❤️ :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Plukveer der gør ondt - ja tak!!! Ikke fødsels agtige men hurra for at der i det mindste SKER noget!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Nogle gange hjælper det åbenbart at tale højt om noget i Ekstra Bladet. I hvert fald har jeg fået en forespørgsel fra en underviser, der meget gerne vil have mig til at fortælle mere :loveshower Lidt tys tys endnu, men hold nu kæft hvor er det fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Smukke Arne er kommet hjem :yay Min mors kat Arne flyttede i august til en ny familie i Skanderborg. Efter kun tre dage stak han af. Men nu er han lige dukket op hos den nye familie igen - to måneder senere :o :yay Det er sgu imponerende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 At solen skinner og vi maler babyværelse :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Har bestilt ny mobil! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Min r**seje søn, der har været med højgravide mor i zoo i formiddag uden klapvogn (=al transport i haven er foregået på de små korte ben), og som bare har været den sødeste og gladeste lille stjerne :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Min r**seje søn, der har været med højgravide mor i zoo i formiddag uden klapvogn (=al transport i haven er foregået på de små korte ben), og som bare har været den sødeste og gladeste lille stjerne :kullerSejt! ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Min r**seje søn, der har været med højgravide mor i zoo i formiddag uden klapvogn (=al transport i haven er foregået på de små korte ben), og som bare har været den sødeste og gladeste lille stjerne :kuller Skønt! Sådan en tur havde V og jeg også, da jeg gik på barsel. Den er rar at huske tilbage på :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Fuglekugle produktion med W :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 At aflevere og hente en Max glad dreng i dp ;-) herligt ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 At se Frost sammen med Anna for første gang ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 At bedøvelsen er ved at aftage igen efter tandlæge! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 At jeg skal stikke mig selv i aften :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Fuglekugle produktion med W :loveshower Hæh det har vi også lavet :yay - dog hovedsageligt til julekalender til svigerfar. Så vi lavede lidt forskelligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 At jeg skal stikke mig selv i aften :yayLige umiddelbart tænkte jeg uha godt at det ikke er mig! Men jeg kan også samtidigt huske hvor glad jeg var for at være i gang! Håber at der kommer noget godt ud af dit stikkeri :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Min r**seje søn, der har været med højgravide mor i zoo i formiddag uden klapvogn (=al transport i haven er foregået på de små korte ben), og som bare har været den sødeste og gladeste lille stjerne :kuller Fedt!! Og sej dreng du har! Men han er jo også søn af dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Lige umiddelbart tænkte jeg uha godt at det ikke er mig! Men jeg kan også samtidigt huske hvor glad jeg var for at være i gang! Håber at der kommer noget godt ud af dit stikkeri :kram2 Hehe ja, det er jo nok mest fordi det betyder at så er vi igang :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Hæh det har vi også lavet :yay - dog hovedsageligt til julekalender til svigerfar. Så vi lavede lidt forskelligt. Ej hvor sjovt at i også har været i gang :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Rittersport! (winter edition... vanilla chai latte) muuums! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Sejt! ^_^ Skønt! Sådan en tur havde V og jeg også, da jeg gik på barsel. Den er rar at huske tilbage på :kuller Fedt!! Og sej dreng du har! Men han er jo også søn af dig :loveshower :kiss hvor er I søde Jeg sidder stadig smiler ved tanken - SÅ forelsket i min skønne lille søn, hvor er jeg glad for, at vi kom afsted :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Rittersport! (winter edition... vanilla chai latte) muuums! Mmmmm.... Kæft det lyder lækkert! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Rittersport! (winter edition... vanilla chai latte) muuums! Sluuuuurp :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Rittersport! (winter edition... vanilla chai latte) muuums! Lyder vildt lækkert! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites