Besvaret October 14, 2015 Imponerende! Tillykke! Tak! Wow det er en syret fornemmelse.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 At jeg har tiden til min blog om livet på landet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Vi har lige skrevet under på salg af huset… det tog 6 dage :balloon :blink Så skal fortrydelsesfristen bare udløbe…. Wauw hvor er det vildt :o :wee tillykke :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Vi har lige skrevet under på salg af huset… det tog 6 dage :balloon :blink Så skal fortrydelsesfristen bare udløbe….Hoooooldda op, det er vildt!!! Tillykke! :loveshower Hvornår skal I være ude? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Wauw hvor er det vildt :o :wee tillykke :yay Hoooooldda op, det er vildt!!! Tillykke! :loveshower Hvornår skal I være ude? Tak! :D Ja, det er helt sindssygt… Nu skal de bare IKKE fortryde! Jamen vi skal være ude 15/1, så jeg er en anelse stresset. Vi aner ikke hvad vi skal - om vi skal købe eller leje og evt. hvor.. Shit! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Vi har lige skrevet under på salg af huset… det tog 6 dage :balloon :blink Så skal fortrydelsesfristen bare udløbe…. :Blink wow det er gik jo pænt stærkt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 :blink wow det er gik jo pænt stærkt! Det må man sige! :blink :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Det må man sige! :blink :glad Og kæmpe Tillykke med salget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Er bare GLAD! Ferie Parforholdet kører på skinner Børnene er glade (for det meste) styr på min arbejdssituation (eller mangel på samme) Jeg elsker mit liv pt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Er bare GLAD! Ferie Parforholdet kører på skinner Børnene er glade (for det meste) styr på min arbejdssituation (eller mangel på samme) Jeg elsker mit liv pt! Sikke et skønt indlæg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Baby vil have boller :whistling Bringer du ud? Jeg kunne slå ihjel for de boller :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Er bare GLAD! Ferie Parforholdet kører på skinner Børnene er glade (for det meste) styr på min arbejdssituation (eller mangel på samme) Jeg elsker mit liv pt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Jeg har da også bagt her til morgen! :p - surdejsbrød og boller :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Baby vil have boller :whistling Jeg har da også bagt her til morgen! :p - surdejsbrød og boller :mam Ej hvor flabet, man bliver jo helt lækkersulten :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Ej hvor flabet, man bliver jo helt lækkersulten :D Du er velkommen i Sørvad! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Baby vil have boller :whistling Hvor ser de bare gode ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Vi får vores nye sofa senere i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Du er velkommen i Sørvad! :) Der er lidt langt når man som jeg bor i Greve Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Vi har lige skrevet under på salg af huset… det tog 6 dage :balloon :blink Så skal fortrydelsesfristen bare udløbe…. Wow :O Det gik dælme stærkt Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 At vores nye vinduer nu er sat i og er såååå fine. Oprydning i huset efter vindueshalløj ved at være færdigt Ommøblering af børneværelset i fuld gang og manden tager i IKEA idag og køber ting :glad Skal købe ind til lækre kager og muffins til tøsehygge på lørdag med nogle fantastiske tøser herinde fra. Det bliver til kvarkkage/muffins (som er meget bedre og usundere end de lyder ;) ) og makronmuffins :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Vintageshopping :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Date med min lækre fyr :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 At besøge min storebror, svigerinde, niece og nevø idag sammen med begge unger :loveshower Hyggeligt, afslappet og børnene har bare leget og brændt krudt af :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Baby vil have boller :whistling De var mega gode og lige hvad jeg trænger til :yay :kiss Og tak for i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Denne helt fantastiske sang :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites