Besvaret October 13, 2015 Har sgu købt en brudekjole! Ej men altså det kræver billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 Ej men altså det kræver billeder :loveshower:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 Kan ikke finde ud af det :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 Total material happiness: min nye iPhone 6s :yay Og baby der har været i overraskende godt humør efter møg-nat ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 Dette klip!!! https://www.facebook.com/mrtintumon/videos/10153144223128676/ :LOL :LOL :lol :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 Dette klip!!! https://www.facebook.com/mrtintumon/videos/10153144223128676/ :LOL :LOL :lol Hehe :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 At Anders bare er den dejligste mand! Jeg ville ikke spørge om han ville med til JM imorgen fordi jeg ved han ikke gider. Men han kunne så mærke at jeg bare er rigtig trykket ved det så han sagde igår aftes at han tager med :biglove At han så oveni har stegt 2kg frikadeller og været total overskuds far til helt ekstrem underskuds datter er bare endnu mere bonus!!! Og så har vi det bare skide godt for tiden sådan helt generelt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 At Anders bare er den dejligste mand! Jeg ville ikke spørge om han ville med til JM imorgen fordi jeg ved han ikke gider. Men han kunne så mærke at jeg bare er rigtig trykket ved det så han sagde igår aftes at han tager med :biglove At han så oveni har stegt 2kg frikadeller og været total overskuds far til helt ekstrem underskuds datter er bare endnu mere bonus!!! Og så har vi det bare skide godt for tiden sådan helt generelt :kuller :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 Fantastisk program i tv'et - Brain games Lærte da lige en masse på en halv tlme, jeg kan bruge til jobsamtaler(hvis jeg skulle til flere en gang), håndbold og i det hele taget i hverdagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 At Julius sover laaaang lur for en gang sin skyld :yay Så jeg har fået ryddet op, støvsuget, tømt opvaskemaskine, lagt vasketøj sammen, sat en vask over og sidder nu og stener i sofaen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 At sygehuset har ringet - og at hende der koen i går bare tog mega meget total fejl! Yes! Tag den, dumme dame! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Har Tømt og fyldt opvaskemaskinen 2 gange i dag ( :blush) + Vaskemaskunen kører for 2. gang også... Liff sover sødt efter minivisit i DP og jeg drikker kaffe :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Har nu sendt en opsigelse til mit arbejde.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Har nu sendt en opsigelse til mit arbejde.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Har nu sendt en opsigelse til mit arbejde..:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Har nu sendt en opsigelse til mit arbejde.. Tillykke - eller hvad man siger?! føler du dig lettet nu? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Tillykke - eller hvad man siger?! føler du dig lettet nu? :kram2 Tak :p JA er meget lettet! - er spændt hvornår jeg får et svar tilbage! håber ikke hun ringer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 At vores stuegulv bare er blevet SÅ flot! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Caro er hos sin mormor i morgen, så vil gerne overraske min kæreste med noget når han kommer hjem - men hvad???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 At vores lejlighed bliver overtaget pr. udflytningsdato! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 En god velfortjent nats søvn, morgenmad i lejligheden med mine to dejlige mænd og om lidt eventyr i griffith park Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Vi har lige skrevet under på salg af huset… det tog 6 dage :balloon :blink Så skal fortrydelsesfristen bare udløbe…. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Vi har lige skrevet under på salg af huset… det tog 6 dage :balloon :blink Så skal fortrydelsesfristen bare udløbe…. Imponerende! Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites