Besvaret October 9, 2015 Det her gør mig glad! Så er vores hus til salg! http://www.edc.dk/sag/9440-aabybro/n%C3%B8rremarksvej-28-94401448/ Vildt! Og jeres hus er bare så lækkert, så det skal I nok komme af med :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 At Vs ene primærpædagog har rost ham idag for altid at være så glad :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 At min mand støtter op om mit valg! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 At min mand støtter op om mit valg! :yay :yay du skal være glad DET er altså vigtigst :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Håber I får en hyggelig par aften Maja :loveshower Vi laver vist den klassiske flad ud og se tv fordi hjernerne bare ikke kan noget efter en hård uge! Men det er også ok. Bland selv slik og cola ig så er tykke her glad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 :yay Vildt! Og jeres hus er bare så lækkert, så det skal I nok komme af med :super Tak :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 :yay du skal være glad DET er altså vigtigst :kiss Bare det at vi har fået snakket og han støtter 100% op om mit valg, har gjort min krop 100kg lettere! jeg skal være glad.. og se mine børn vokse op! - ikke arbejde evigt og altid... bum! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Bare det at vi har fået snakket og han støtter 100% op om mit valg, har gjort min krop 100kg lettere! jeg skal være glad.. og se mine børn vokse op! - ikke arbejde evigt og altid... bum! Og der følelse du har inden i, den er bare SÅ vigtig at lytte til! :kram2 Tid med ungerne er mere værd end alt andet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Og der følelse du har inden i, den er bare SÅ vigtig at lytte til! :kram2 Tid med ungerne er mere værd end alt andet! Præcis!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Channing Tatum :kuller :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Og der følelse du har inden i, den er bare SÅ vigtig at lytte til! :kram2 Tid med ungerne er mere værd end alt andet! Det er nemlig vigtigt! - Detgør migallerede gladere atjeg bare har sagt dethøjt til M og at han faktisk også er glad for at jeg har valgt at stoppe... jeg vil have min weekender med min familie, ikke min chef! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Jeg er ikke ligefrem glad for at mig og W er syge og derfor ikke har sovet i nat - men jeg er ret begejstret for at J helt af sig selv vælger at blive hjemme fra arbejdsarrangement i Stokholm :super :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Jeg er ikke ligefrem glad for at mig og W er syge og derfor ikke har sovet i nat - men jeg er ret begejstret for at J helt af sig selv vælger at blive hjemme fra arbejdsarrangement i Stokholm :super :biglove Det kan jeg dælme godt forstå Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Det kan jeg dælme godt forstå Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Jeg er ikke ligefrem glad for at mig og W er syge og derfor ikke har sovet i nat - men jeg er ret begejstret for at J helt af sig selv vælger at blive hjemme fra arbejdsarrangement i Stokholm :super :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 At Ida elsker bordpladen vi malede som et by-landskab til hendes LEGO friends :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Jeg er mildest talt også i chok! Men det er satme go stil! Mega god stil :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Jeg er mildest talt også i chok! Men det er satme go stil! Sådan J :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 At Jesper arbejder hjemmefra i dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Min søde Søren, der foreslog at jeg gik i soveværelset og så lidt serier og fik en lur, mens ham og Anna bager muffins :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Min søde Søren, der foreslog at jeg gik i soveværelset og så lidt serier og fik en lur, mens ham og Anna bager muffins :biglove Aaaaaarmen, jeg er så misundelig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 - at mine svigerforældre er på trapperne og bliver til tirsdag. Én ting er, at de er vældig flinke - men mest af alt, så kan jeg næsten ikke vente til, at junior ser dem, han æææææææælsker sine farforældre :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Gåtur, småshopping, bustur, gratis-hamstring og legepladslegning med min ynglingsdreng :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Min søde Søren, der foreslog at jeg gik i soveværelset og så lidt serier og fik en lur, mens ham og Anna bager muffins :biglove :super :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites