Besvaret October 6, 2015 At Ida får så meget ros i børnehaven. Både fordi hun er selvhjulpen og hjælpsom men også fordi hun bare er sej til at gå i børnehave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Sovende putmus på maven :biglove Så blev det en lidt god dag alligevel :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Super meget ros og lønforhøjelse :yay og tidligt fri det meste af ugen, samt tur til Oslo i weekenden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Kom til at grine i dag! Jeg fik at vide at Mie var væltet på cykel - ikke særlig godt, men der skete ikke noget - men grunden til at jeg kom til at grine var de voksnes overraskelse over at høre Mie græde :lol min lille pige græder åbenbart næsten aldrig - det er da noget at være glad over! Og så Mies glæde og begejstring over at være sammen med fætrene og moster i dag - jeg kunne vist bare være taget hjem igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Sovende putmus på maven :biglove Så blev det en lidt god dag alligevel :wub :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Sovende putmus på maven :biglove Så blev det en lidt god dag alligevel :wub Dejligt billede, og du er altså en smuk mor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Sovende putmus på maven :biglove Så blev det en lidt god dag alligevel :wub :wub :wub :wubAaaarmen, lige det der kan jeg næsten ikke vente på ved at have en baby igen :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 At jeg er kommet under 90 kg :yay Wuhuu - sådan! :D Sejt gået! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Jeg er bare i godt humør i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Tak søde piger - ikke mindst for kompliment til moderen :D :tak :lovebk Hun sov vel 45 min og så vågnede hun og var ked igen. Stakkels vaccinemus :( Men ja, lige det at putte med dem, det er fantastisk :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Sovende putmus på maven :biglove Så blev det en lidt god dag alligevel :wub Åååååh :loveshowerØj, hvor jeg glæder mig til at få min baby Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Varm kakao med flødeskum og et juleafsnit af Venner ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Varm kakao med flødeskum og et juleafsnit af Venner ^_^ Det lyder hyggeligt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 En dejlig dejlig lang eftermiddag sammen med min Anna :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 En fantastisk dag med børnene :wub Malivas udtryk da hun pakkede pakken ud fra posten :loveshower Hun havde tårer i øjnene af glæde. Maliva har længe ønsket sig Frozen tøj, som de andre piger i børnehaven har. Hun har også ønsket sig nogle sko, så til at starte med, havde jeg egentligt bare bestilt trusser til hende, som en 100% blefri-gave. Men så fik jeg lov til at bestille sko og et sæt tøj til hende også - så lykken var bare SÅ stor.Hun var så glad og kunne ikke stå stille: "tusind tak mor, tusind, tusind tak!" og så slog hun armene omkring mig, imens hun nærstuderede hvert enkelt stykke tøj.Det blev til 1 par bukser, 7 par trusser, 5 par strømper, 2 t-shirts, 2 langærmede og en plystrøje m. Frozen også. Så var der de vandtætte sneakers med plysfor, som hun også bare så gerne ville have... Logan fik også et par sko - så slider de ikke deres termostøvler, før de egentligt skal bruges :) Men åh... Det gik lige i hjertet. :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Mangler læsestof. Gode bøger? Gode ideer? Dansk / engelsk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Wuhuu - sådan! :D Sejt gået! Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 At skrive 3 mdrs update om min lille pige :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Min helt igennem FANTASTISKE mødregruppe! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 At sundhedsplejersken har skrevet i Julius journal at han er i meget fin trivsel :glad Og at Julius har mødt sin dagplejer idag og det gik så fint :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 At jeg har haft overskud til at læse op på alle de skønne graviditetstråde idag. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 At Jesper og jeg har købt nyt køkken i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Ham her :biglove Haha hvor er han skøn! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 At jeg har været sammen med mine aller bedste veninder + den enes lille søn og jeg rent faktisk kunne slappe af og hygge mig. Det er første gang siden J blev født og det var dejligt :D - Og at jeg skal have en lillebitte pind i øret sammen med selvsamme damer om 2,5 uge :yay :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites