Besvaret September 27, 2015 Alminox. Igen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 F*ck nu AF, hvor er det fedt ikke at skulle på arbejde! :o :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Jeg er totalt dårlig hustru... Men hvor er jeg glad for, at D er på arbejde igen!! Pigerne og jeg har vores helt egen rytme i dagligdagen, og det går altid i hårknude når D er hjemme... Så selvom det er rart nok når han er hjemme, så var den uge hvor han var arbejdsløs mere end rigeligt for den her omgang :lol Ikke helt det samme, men :ditto til at nyde mand på job :blush Mandag er ikke en hade dag herhjemme :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Ikke helt det samme, men :ditto til at nyde mand på job :blush Mandag er ikke en hade dag herhjemme :P :ditto Tingene er bare nemmere, når mor og barn kan følge deres faste rytme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Tanken om at blive gift næste år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Tanken om at blive gift næste år :):loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 At bruge mandag formiddag i fuld sol :glad med ham her, sandkager og vasketøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 At den bette trold har valgt at sove hertil formiddag :kuller godt nok på maven, men pyt mor kigger ind af og til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Iih hvor ser det hyggeligt ud :biglove Og ps. Vi laver præcis det samme! Incl et lille stykke (rigtig - ikke sand) formiddags kage der lige er blevet indtaget i legehuset :D Vi lever livet som hjemmegående mødre, hva? :Kram2 :biglove Årh lækkert med rigtig kage! Selvom Ws kærlighedssandkager nu også er ret gode :lol Jo det er lige det vi gør! Jeg kunne ikke drømme om at lave andet :biglove :kiss (Men jeg synes nu stadigvæk at i bor for langt væk!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Har verdens sødeste forældre, der lige har ringet og sagt de kommer med aftensmad og går med vores hunde senere. Det er altså guld værd når man ligger med influenza! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Nogle mænd lægger sig døende og ynkelige, når de er syge... Min går igang med at gøre rent :D :lol :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Nogle mænd lægger sig døende og ynkelige, når de er syge... Min går igang med at gøre rent :D :lol :biglove Ha ha, ham kunne du sikkert få mange penge for, hvis du overvejede at sætte ham på auktion :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Nogle mænd lægger sig døende og ynkelige, når de er syge... Min går igang med at gøre rent :D :lol :biglove Lyder som min mand, bortset fra at han tager på arbejde i stedet for at gøre rent :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Ah men sikke da en fed serie jeg faldt over :biglove Sherlock ❤ Er vild med den ❤ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Ah men sikke da en fed serie jeg faldt over :biglove Sherlock ❤ Er vild med den ❤ Den er fantastisk! Bare trist, at der er så langt imellem at der kommer nye sæsoner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Har sovet lur på 2 timer så nu kan jeg klare resten af dagen. Skønt skønt ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Jeg føler mig lidt som superwoman efter at det lykkedes mig at åbne en kokosnød! I 29 minutter så det ellers ud som om den vandt, men jeg fandt lige lidt indre styrke og så vandt JEG, og W også, han var i hvert fald meget entusiastisk med en hammer :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 At jeg tror, jeg har forholdsvis godt styr på min fremlæggelse på onsdag. Det skal nok gå. Det er ikke topkarakter, men jeg har gjort mit bedste, og det skal jeg altså være stolt af. Basta Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Den er fantastisk! Bare trist, at der er så langt imellem at der kommer nye sæsonerDet fatter jeg ikke ikke, hvorfor det skal være sådan. Måske fordi produceren også laver DR Who? :chin: Heldigvis er de første 3 sæsoner på netflix :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Barsel, veloverstået besøg i Ikea, Anna der dimser rundt og nyder en stille dag hjemme, lænestol i solen, Tim C på youtube og BK imens :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 TROR (7-9-13, antijinx, bank under bordet osv) at Liff har knækket koden til fast føde!!! :toot :loveshower :wee :yay Hun har spist godt og vel 1dl. Grød! (+ lidt rugbrødshapsere) jeg danser af glæde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Det fatter jeg ikke ikke, hvorfor det skal være sådan. Måske fordi produceren også laver DR Who? :chin: Heldigvis er de første 3 sæsoner på netflix :) . Det er fordi Benedict Cumberbatch og Martin Freeman har så travlt med at lave film. Plus at det med producenterne og forfatterne er de samme som dr who Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 M er udskrevet og på arbejde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Husejer nu ❤️ Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites