Besvaret September 27, 2015 Vi har sat huset til salg…. Det gør mig glad! :glad Og samtidig er det meget meget skræmmende!Uhh! Hvad vil i så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Vi har sat huset til salg…. Det gør mig glad! :glad Og samtidig er det meget meget skræmmende!:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Uhh! Hvad vil i så? Noget mindre, 1-plans og i Støvring/Svenstrup.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Noget mindre, 1-plans og i Støvring/Svenstrup.. :)Ej så er vi jo ikke næsten naboer mere :( ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Ej så er vi jo ikke næsten naboer mere :( ;) I know ;) Mine forældre bor i Svenstrup og Rasmus' familie i midtjylland, og Rasmus er jo snart færdig med sin uddannelse og får forhåbentlig job udenfor flyvestationen snart, og så er der ingen grund til at bo heroppe.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 I know ;) Mine forældre bor i Svenstrup og Rasmus' familie i midtjylland, og Rasmus er jo snart færdig med sin uddannelse og får forhåbentlig job udenfor flyvestationen snart, og så er der ingen grund til at bo heroppe.. ;) Nej det kan jeg godt se ;) Men alligevel :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 At være aktiv i haven i det gode vejr :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 At L helt af sig selv har støvsuget og lagt rent på sengen. Det går altså lige i hjertet på mig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 At være til kræmmermarked i dette dejlige vejr. :) og gøre nogle gode handler... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 At vi har nået sindssygt meget praktisk hjemme i dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 At være til kræmmermarked i dette dejlige vejr. :) og gøre nogle gode handler...Mørkøv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Jeg har gjort rent! Her er så pænt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 De her 2 der arbejder hårdt mens jeg ligger på langs :biglove Det er luksus!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 At jeg kun har 3 arbejdsdage tilbage.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 At jeg kun har 3 arbejdsdage tilbage.... Det var ikke mange, fedt :yay Men er det ikke ret tidligt du går fra? Har du noget ferie? Min barsel starter først 6 november, så der er jo længe - men den gør så ikke nogen praktisk forskel for mig, så det er jo også ligemeget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Blefri pige :respekt Altså hun sover stadig med ble men det tager jeg ikke som noget hun selv kan styre! Men imorgen kommer hun i bhv uden ble og det er SÅ sejt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 T kom selv og sagde at hun skulle tisse her til aften - og så tissede hun ellers på livet løs i potten :yay :biglove :lol Fantastisk :yay :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Mie den frækkert som bare er over alt og i alt. Har Idag kravlet op og sat sig ind i opvaskemaskinen, kravlet ind under håndvasken til opvaskebaljen, kravlet op i sofaen og kastet med puder, åbnet alle skuffer i soveværelset og kastet strømper og undertøj, samt vanter mv over det hele, spredt stof og engangsbleer i hele huset, kravlet op af sit badekar og spredt sit legetøj og bamser i hele lejligheden. Hun er bare så vanvittig fræk og sjov. Og når det nu er en af de første gange vanvittig kært. Hun rykker for vildt min lille pige ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 En fantastisk fødselsdag for en fantastisk tøs :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Måske den egentlig hører mest til under brok, meeeeen.... Lige i dag tror jeg bare, at jeg vil nyde, at jeg igen-igen ligger i dobbeltsengen klokken otte - med to-årig lille bandit :rolleyes Men åh hvor er det hyggeligt, og åh hvor er han sød i sin glæde over at komme med herind :wub I dag er der trods alt ingen hund med - han blev i stuen hos gemalen, dørskiltet arbejde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 At have to børn som spiller og synger godnat sange for mig, på deres guitarer :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 En fantastisk fødselsdag for en fantastisk tøs :loveshower Kæmpe stort tillykke med hende :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Weekend uden planer! Pt sidder jeg i zoo på en bænk i solen med en sparkende trunte i maven, mens storetrunten kigger på dyrekranier med sin far! Vi var også i zoo igår. Vi var dog ikke ovre ved Kaninerne. Kunne ellers være sjovt, hvis vi havde spottet hinanden :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Mørkøv? Nej Holstebro. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites