Besvaret September 24, 2015 Sygeplejersken i mit lægehus :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Dejlig glad dreng som indtil videre slet ikke har været sur idag :-) og skønt med slappe af dag hjemme. Og min mand står tidligt op og laver aftensmad til os idag hvilket sker sjældent ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Lige ankommet i Lalandia :yay og mens drengene er ovre med bilen, har jeg lige kværnet en franskbrødsmad med smør og ost :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Arv, ok. Men det lyder nu også lækkert med de to ting :) Det var det også :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Ham her :kuller Og hans pludren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Ham her :kuller Og hans pludren Hvor er han skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Nemlig. Fandt også lige en plade marabou i tasken :P Ih, nu fik jeg vild lyst til mælkechokolade..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Ih, nu fik jeg vild lyst til mælkechokolade..!Jeg har mere. Du må gerne smage :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Jeg har en baby der tit skyder ryg ud mod maveskindet. Øj hvor jeg elsker den følelse :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Jeg har mere. Du må gerne smage :P Pas på, jeg spiser til der ikke er mere :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Pas på, jeg spiser til der ikke er mere :pJeg skal heller ikke have mere før efter min Sukkerbelastning ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Jeg skal heller ikke have mere før efter min Sukkerbelastning ;) Så er det en skam du bor så langt væk ;) Noget siger mig det er nemmere at smutte i den Netto nede for enden af vejen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Så er det en skam du bor så langt væk ;) Noget siger mig det er nemmere at smutte i den Netto nede for enden af vejen ;)Det kan du måske have ret i, for jeg bor nord for Aalborg ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 At Anders var hjemme 2 timer før beregnet! Hyggedag med 2 skønne mennesker. Men bedst af alt: At smerterne er stilnet af - så please please please lad imorgen blive god og produktiv :glad hep :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2015 Jeg har en baby der tit skyder ryg ud mod maveskindet. Øj hvor jeg elsker den følelse :kullerSådan en baby har jeg også. Så kan man lige lægge en hånd om den spidse numse der stikker lige ud i luften ;) :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Aluras glædelige nyhed :) Min mand, vores børn, vores HUS! :7himmel Aluras gode nyhed :) :kiss Ej hvor er I for søde altså, har først set jeres beskeder nu :boo (af glæde ;) ) Ditte <3: jeg håber så meget at du snart må følge efter, sender mange gode tanker afsted til dig :bd :kram2 :bd Taz: har I fået købt hus nu, det havde jeg slet ikke set - stort tillykke, det er da for dejligt :yay Og kan godt forstå at du også er glad for manden og børnene :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 At mærke min rosin rumstere i maven :biglove Nurh hvor hyggeligt altså :wub Nogen glæder sig altså til den 3/10 og det er ikke kun dig :blush :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Den kæmpe toblerone min søde veninde afleverede igår eftermiddags, efter hun havde været nede og handle :biglove Albert der ligger nede på gulvet og ruller og ruller og møver sig rundt for at spise Kaj :kuller Åh hvor dejligt med et lille lysglimt - selv med fortsat manglende lur - det gør mig glad for dig søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Bassen tog en lur på 2,5 time :o :yay Det betød en lur på en time til moren :glad Fedt med lur til den her mor til gengæld - sådan sgu! :yay :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 At jeg bestod min eksamen igår og kan slappe af i dag Dejligt, stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Ham her :kuller Og hans pludren Ham kan jeg dæleme godt forstå, at du bliver glad af at kigge på. Han er da bare alt for herlig og lækker :kuller Sikke et dejligt billede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 At jeg har sovet 6 timer i nat! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Sådan en baby har jeg også. Så kan man lige lægge en hånd om den spidse numse der stikker lige ud i luften ;) :wubDet er altså lidt hyggeligt ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Nurh hvor hyggeligt altså :wub Nogen glæder sig altså til den 3/10 og det er ikke kun dig :blush :DHvor er du sød :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites