Oprettet September 22, 2015 Kan der være en voksipose i sådan en? Min veninde mener at der kan. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Der kunne ikke være en voksi i den vi havde til klapvognen :) mener at den kun var omkring 70-75 cm lang. Og en voksi er vist omkring 90 cm lang :unsure Men man kan købe køreposer som passer til, f.eks har katvig lavet en kørepose som kun er omkring de 70 cm :) Var det med bæreplade i? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Jeg synes altså godt jeg kan få vores duniduo i. :) Uden plade selvfølgelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Jeg synes altså godt jeg kan få vores duniduo i. :) Uden plade selvfølgelig.Tak for svar søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Nej det var uden bæreplade :) med bæreplade kan den slet ikke komme derned :) Ah hendes er 79 cm i liggemål, måske er de ekstra cm det der gør forskellen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Hvor stor et det, den er? Vi har en emmaljunga kombivogn (mondial de luxe), der er 79 cm lang. Vi er i butikken blevet rådet til at købe den mindre Voksi Mini, hvis vi vil have en voksi. Ekspedienten fortalte os, at den alm voksi i princippet godt kan være i, men det hele bliver så mast, at der ikke rigtigt er plads til baby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Du har vel stadig din voksi, Vinni? For hvis du er ude i at købe nyt, vil jeg vælge noget mindre, som sparklinrock skriver. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Du har vel stadig din voksi, Vinni? For hvis du er ude i at købe nyt, vil jeg vælge noget mindre, som sparklinrock skriver.Jeps den har jeg stadig, og den skiller jeg mig ikke lige sådan af med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Jeps den har jeg stadig, og den skiller jeg mig ikke lige sådan af med :)Det kunne jeg heller ikke forestille mig :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2015 Det kunne jeg heller ikke forestille mig :p Den elskede jeg at bruge til Pixie, da hun var lille ❤ :) Vi var nemlig bare blevet tilbudt min venindes City bag ganske gratis, så jeg spekulerede så bare lidt over det. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites