Guest

Hjælp til hjemmelavet kattehule

7 indlæg i dette emne

Min kat, Sigyn, har egentlig aldrig vist større interesse for huler og andre mærkværdige katteting, men efter jeg har fået hende hjem fra mine forældre igen er hun blevet lidt af en hyggefis. I nat fik hun for første gang nogensinde lavet sig en hule i min ekstra dyne, normalt kommer hun ikke engang i sengen, så det er lidt af en bedrift ;)

Derfor tænker jeg at jeg skal have fat på en kattehule til hende, men da økonomien ikke helt er til de dyre påfund man kan finde i den lokale dyrebiks, har jeg tænkt på om jeg på en eller anden måde kan lave noget selv. Jeg har en del kasser fra Aarstiderne stående, som jeg tænkte kunne danne ramme om selve hulen og så har jeg en gammel dyne/tæppe, der kunne klippes til og være med til at fore hulen. Men derudover er jeg blank for idéer til hvad man kan gøre. Er der mon en af de gode kreative sjæle herinde, der kunne hjælpe mig videre? :)

Del dette indlæg

Min kat, Sigyn, har egentlig aldrig vist større interesse for huler og andre mærkværdige katteting, men efter jeg har fået hende hjem fra mine forældre igen er hun blevet lidt af en hyggefis. I nat fik hun for første gang nogensinde lavet sig en hule i min ekstra dyne, normalt kommer hun ikke engang i sengen, så det er lidt af en bedrift ;)

Derfor tænker jeg at jeg skal have fat på en kattehule til hende, men da økonomien ikke helt er til de dyre påfund man kan finde i den lokale dyrebiks, har jeg tænkt på om jeg på en eller anden måde kan lave noget selv. Jeg har en del kasser fra Aarstiderne stående, som jeg tænkte kunne danne ramme om selve hulen og så har jeg en gammel dyne/tæppe, der kunne klippes til og være med til at fore hulen. Men derudover er jeg blank for idéer til hvad man kan gøre. Er der mon en af de gode kreative sjæle herinde, der kunne hjælpe mig videre? :)

Jeg vil anbefale at få kassen op i højde.

Katte har det generelt bedst med at komme op ad :)

Ellers lyder din ide rigtig fin. - Prøv dig frem!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil anbefale at få kassen op i højde.

Katte har det generelt bedst med at komme op ad :)

Ellers lyder din ide rigtig fin. - Prøv dig frem!

Jeg er blevet lidt inspireret af denne kattehule:

post-2846-0-78043800-1442660945_thumb.jp

og har tænkt mig at sætte disse tre kasser sammen på denne måde. Tror du det er højt nok?

post-2846-0-27050600-1442660952_thumb.jp

Så skal der selvfølgelig klippes, syes, saves og files lidt til, men tror det kan blive en fin hule til Sigyn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er blevet lidt inspireret af denne kattehule:

92ed-9d75-41e9-8bf2-d3045c0ba8f6.jpg

og har tænkt mig at sætte disse tre kasser sammen på denne måde. Tror du det er højt nok?

12030904_10207593347051428_1761949737_n.jpg

Så skal der selvfølgelig klippes, syes, saves og files lidt til, men tror det kan blive en fin hule til Sigyn :)

Ja tror det er helt fint :-)

Skal hun ligge på toppen eller i en hule?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tror det er helt fint :-)

Skal hun ligge på toppen eller i en hule?

Der skal både være plads på toppen og en hule inde i kassen. Skal have savet lidt af, så der bliver lavet en åbning.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søg på pinterest. Der er ret mange gode. Nogen hvor hulen er lavet af en kasse og en tshirt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os er den bedste hule en stor papkasse på siden med et tæppe hængende løst nedover. Ikke altid lige kønt men kattene elsker det langt mere end dyrt indkøbte huler ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER