lpd

Babydyner - hjælp

5 indlæg i dette emne

Sikke en stor verden af babydyner... Så vidt jeg har forstået skal vi gå efter høj bæreevne. Har kigget på dem fra Bilka, som koster 400 kr for to dyner (og det tænker jeg er smart i tilfælde af uheld, plus man kan have en til barnevogn og en til seng). Men men men de virkede mega slatne selvom de havde højere bæreevne end dem fra fx JYSK. Er der nogen der kan hjælpe? Det er et februarbarn, hvis det betyder noget :)

Del dette indlæg

Ved ikke noget om bæreevne, men vil tilkendegive, at vi har haft to dyner og været rigtig glade for det, så det synes jeg er en god idé :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er også gået efter høj bæreevne :) Valgte en 'happy kids' dyne fra Quilts of Denmark med bæreevne over 12.

Et lille tip, vi har købt en lækker juniordyne (der måler 100x140) og så delt den i to babydyner :) På den måde når man en del længere for pengene, for de er godt nok dyre de dyner!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså vi har to dyner. Den ene er fra bilka og den anden tror jeg måske er fra jysk eller noget...vi er gået efter middel eller høj bæreevne da vi synes de dyner var mest behagelige at røre ved...

Havde købt en dyr uld dyne som jeg en nat kom til at vaske forkert midt i min stress og træthed pga tis uheld...så det var jo spildte penge ;-) i øvrigt synes jeg ikke dynen var bedre end den vi købte efterfølgende :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er også rigtig glade for vi har 2 dyner.

Vi har to temprakon dyner, primært pga slagtilbud da vi købte. Og til vores mega varme dreng, er det ret genialt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER