Ihpets-mortilto

Hvor mange lagner?

11 indlæg i dette emne

Hvor mange lagner har i til lift, barnevogn, tremmeseng?

Er 2 til hver tilstrækkeligt? I nødstilfælde kan et for stort lagen vel gå an en halv nat?

Del dette indlæg

Vi er i hvert fald gået ud fra to til hver. Så må vi se, om det bliver nødvendigt at supplere :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror det er rigtig fint. Og så kan du jo altid supplere op, hvis det viser sig at være for lidt for dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

2 til hver er fint. Måske 3 til tremmesengen, hvis der ender med en baby der tisser igennem om natten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil også sige 2 til hver er fint :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har to til hver, og hvis jeg skal være helt ærlig, skifter vi ikke rigtig. :blush Vi har ingen tisse-uheld, så det er slet ikke nødvendigt med mange for os. Jeg tænker, de kan vaskes og tørres rigtig hurtigt, så to burde være nok. Man skal være virkelig uheldig, hvis man når at have uheld på nr to, inden nr et er klar igen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har to til hver, og hvis jeg skal være helt ærlig, skifter vi ikke rigtig. :blush Vi har ingen tisse-uheld, så det er slet ikke nødvendigt med mange for os. Jeg tænker, de kan vaskes og tørres rigtig hurtigt, så to burde være nok. Man skal være virkelig uheldig, hvis man når at have uheld på nr to, inden nr et er klar igen :D

Det prøvede vi flere gange med W :rolleyes han har også måtte undvære dyne (og så fået et tæppe i stedet), fordi han tissede igennem 2 på en nat <_<

Jeg skifter lagner og dyne betræk i hele huset hver uge, og der skal jo være noget mens det andet tørrer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det prøvede vi flere gange med W :rolleyes han har også måtte undvære dyne (og så fået et tæppe i stedet), fordi han tissede igennem 2 på en nat <_<

Jeg skifter lagner og dyne betræk i hele huset hver uge, og der skal jo være noget mens det andet tørrer :)

Puha, så kan jeg godt forstå, du gerne vil være dækket ind. Hvis nu i får en baby som er lissom W på det punkt, kan du jo altid købe ekstra. Det tror jeg, jeg ville gøre i dit tilfælde, så jeg ikke skulle stresse over det. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har 2 til lift, 2 til barnevogn, 2 til vuggen og 3 til tremmesengen - samt 2 dyner og det er bestemt som det skal være. Skal ihvertfald ikke have færre. Og vil sige det er da kun fordi vi har tørrerumbler jeg synes det kan gå. Men hold op hvor har vi også jævnligt opkast/gylpe/tisse uheld de forskellige steder.

Var på Samsø - og måtte tage offentlig transport derover = alt i en barnevogn, så havde kun 1 dyne med - som hun brækkede sig på i bussen til færgen, og over tissede om natten også. Og min mor har ikke tørretumbler. Det var jævnt ubelejligt når dynen og betræk skulle bruges til både nat og lure.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har aldrig haft store uheld i sengen og ikke brugt mere end de 2 lagner til lift/ seng samt 2 dyner.

Kan godt forstå dem der har gylpebørn og med mange tisuheld men jeg ville ikke købe mere til at starte med og så se tiden an fordi kommer der mange uheld kan man altid købe mere jo. Og indtil da fint bruge et større lagen der er foldet.

Ellers ender man med en del ting man ikke nødvendigvis bruger.. Nu er lagner ikke den vildeste ting men stadig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har 3 lagner til tremmesengen og vist 2 til barnevognen og liften...dertil har vi brugt tisse underlag den første tid :-)

Har 2 baby dyner men vi har næsten kun brugt den ene da vi har duniduo i barnevogn :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER