Oprettet September 14, 2015 Jeg går og venter på min menstruation, men har ikke mærket eller set noget til den. Idag har jeg så haft jag og murren i underlivet, så tog en test hertil middag. Jeg synes jeg (med god vilje) kan ane en svag streg, men efter tiden var gået (de 5min) kunne jeg ikke se stregen mere... Hvad ser I? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Et billede ville hjælpe ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Det skulle gerne være der nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Ikke så meget - for der er ikke noget billede :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg kan desværre kun se en enkelt steg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg kan desværre ikke se en ekstra streg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg kan heller ikke se en ekstra streg :( Prøv at teste i morgen tidlig igen! Nogen gange kan der godt være en streg imens den reagerer og så forsvinder stregen stille og roligt.. Man skal først aflæse den til tiden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Kan desværre også kun se en streg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg kan godt se, at det ikke er til at se på billedet :( jeg må teste igen om nogle dage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites