Oprettet September 14, 2015 Ja vi er jo flyttet til Køge og er efterhånden godt på plads :) Derfor kunne jeg godt tænke mug at invitere til et BK møde her hos os :) Er der nogen der har lyst til at komme forbi og hygge med os? Det kan både være hverdag eller weekend, jeg går jo hjemme på barsel. Vi finder ud af noget med lidt mad og drikke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg vil gerne :loveshower Helst weekend ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg vil gerne :loveshower Helst weekend ;) Yay :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg kunne også godt være frisk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg kunne også godt være frisk :) Fantastisk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Også gerne mig, men det skal være weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Afhængig af dato kunne jeg også være frisk! Edit: kun weekend eller skoleferier :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Hvis der er plads til et nyt ansigt, vil jeg gerne med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg vil smadder gerne, hvis datoen passer. :yay Kan hverdage og weekend :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Hvor er det dejlig :yay Og til bermuda, af dem der har skrevet her i tråden har kun mødt camolette i virkeligheden - så der er masser af nye ansigter og alle er velkomne :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Hvor er det dejlig :yay Og til bermuda, af dem der har skrevet her i tråden har kun mødt camolette i virkeligheden - så der er masser af nye ansigter og alle er velkomne :D Lyder godt - altså, at alle er velkomne ;) :D Jeg kan i øvrigt også kun weekender :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg er også frisk afhængig af hvornår, da jeg er rimelig hængt op for tiden :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Hvis det bliver en weekend (hvor jeg altså kan :)) vil jeg rigtig gerne med. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Gad godt Køge ikke lå 3 1/2 times kørsel fra Holstebro! Og ikke kun pga. et BK møde.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg vil også gerne! Helst i oktober :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Fedt, fedt, fedt!! :yay Jeg tænker at jeg laver en doddle hurtigst muligt.. I dag har jeg dog en datter der tager al min tid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Fedt, fedt, fedt!! :yay Jeg tænker at jeg laver en doddle hurtigst muligt.. I dag har jeg dog en datter der tager al min tid ;) Jeg melder mig som baby holder når vi ses :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Jeg melder mig som baby holder når vi ses :P Me tooooooooo ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Hun bliver helt slidt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Hun bliver helt slidt :P Og total overstimuleret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Så har jeg vidst fået lavet en doddle... Dog uden lige helt selv at være klar over hvordan vores kalender ser ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Og total overstimuleret Det kender jeg sleeeet ikke noget til at børn kan, pjat med dig Majken :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Er det med eller uden børn? Jeg overvejer om jeg skal tage med. Og om det bliver med eller uden børn.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2015 Er det med eller uden børn? Jeg overvejer om jeg skal tage med. Og om det bliver med eller uden børn.... Det bestemmer man selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites