Nynne1984

Feber osv

3 indlæg i dette emne

Øv nu gravid 15+3 og med feber, snot og øm i led og hals ... Havde håbet jeg kunne nå at få influenza vaccinen inden jeg blev syg dette efterår/vinter...

Andre der har prøvet at være syg ved denne tid i graviditeten hvor det gik godt og dermed ikke udover baby ? Blir helt nervøs når Sundhedsstyrelsen anbefaler vaccinen pga øget risiko for abort ved influenza.

Del dette indlæg

Jeg er også ved at komme mig over på en god gang influenza her i weekenden med feber og det hele. Jeg blev også helt bekymret over hvad jeg kunne læse på nettet, men jeg snakkede med vagtlægen som sagde at der ikke var noget at bekymre sig om og at baby ligger rigtig sikkert beskyttet. Jeg er godt nok længere end dig, men jeg tænker ikke du skal være så bekymret medmindre det varer længe med feber eller du oplever noget unormalt. Det eneste jeg fik at vide var at jeg skulle drikke masser af vand og så huske at det kun var panodil jeg evt måtte tage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde mig en omgang influenza, hoste snot som jeg stadig er ved at komme mig over. Det startede da jeg var 20+0 og lillepigen har det stadig godt :)

Det eneste som lægen sagde jeg skulle være opmærksom på var min astma da den blev forværret - altså min vejrtrækning blev forværret. Hvis det blev for slemt skulle jeg have noget ekstra medicin på hospitalet for at sørge for at lillepigen fik nok ilt.

Ellers måtte jeg tage panodil som smertelindring da det var værst. Og INGEN alm næsespray da det får slimhinderne til at trække sig sammen og dermed også navnestrengen :(

Jeg brugte saltvandsspray som tog det værste

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER