Miza

pletblødning hvor længe?

4 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Da jeg var i 10+6 begyndte jeg at bløde retmeget frisk blod, heldigvis holdt det hurtigt op og en scanning efterfølgende viste at alt var fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blødte i næsten 3 mdr af min sidste graviditet. Fra uge ca 21/22 til 4 uger før ternim. Var inde og då det tjekket flere gange på fødegangen, men alt var fint. Jeg fik at vide at jeg vist bare havde nogle sarte slimhinder og derfor blødte jeg.. men blev det mere end "normalt" skulle jeg bare ringe igen..

Og sidder i dag med en skøn pige på snart 2,5 år og er gravid igen (dog uden pletblødninger)

Men er du fortsat nervøs ville jeg kontakte lægen.. og hellere én gang for meget end for lidt. Ellers prøv at slappe af, og afvent om blødningen ændre karakter eller om der kommer mere... du kan sagtens have en normal graviditet selvom du pletbløder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar, det gør mig meget mere rolig. Jeg tror jeg venter en uges tid mere og kontakter lægen igen hvis det fortsætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde to styrtblødninger, da jeg var knap 12 uger henne. Efterfølgende pletblødte jeg on/off i ca. 4 uger. Jeg fik besked på, at jeg skulle kontakte dem, hvis jeg fik en frisk blødning igen, men at jeg ikke behøvede at være bekymret så længe det var brunligt og plet-agtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER