MaleneB

Erfaring med silkedyne og sengetøj?

4 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Jeg har det med at få det rigtig varmt om natten og nogle gange virkelig svede. Ikke rart... Så jeg er ved at overveje om man skulle finde et bedre alternativ til dundynen..

Jeg har jo læst at silke både er godt til at varme og ventilere og overvejer nu en sådan dyne... Og så er spørgsmålet om man derfor også bør have silkesengetøj, eller om man også kan bruge sit bomuldssengetøj, med samme effekt fra dynen under.. Og virker det overhovedet?

Nogle med nogle erfaringer med silkedyne og sengetøj?

Del dette indlæg

Jeg tør ikke kloge mig for meget, men ud fra at vi om sommeren bruger silkedyne i voksien (hvor betrækket jo er af bomuld), så tænker jeg fint at en silkedyne vil fungere med bomuldsbetræk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har silkedyner herhjemme og de virker fint lige meget hvilket sengetøj vi har på.... Altså der er jo sengetøj der i sig selv varmer mere end andet, men som udgangspunkt så har det mindre betydning

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige købt en rullemadras fra Temperakon, som leder varmen væk. Den er altså virkelig god og køler MEGET, synes jeg. Så det kunne måske også være en overvejelse værd? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER