Guest

Integrationsprojekt med flygtninge og danskere

34 indlæg i dette emne

Den gode stime af karma fortsætter. Nu har webshoppen KreaBylullu meldt sig på banen med donation OG giver kunder mulighed for at donerer direkte til projektet. For hver meter der bliver købt og skrevet "donation" i kommentarfeltet, så lægger de 20% oveni som så sendes til integrationscenteret sidst på måneden. De har de fedeste stoffer - så jeg håber der kommer nogle skønne donationer derfra. 

Derudover har jeg været rundt i Københavns området og samlet stof og garn sammen hos folk der har meldt sig på fb til projektet med stof og garnrester og jeg har nu fået nogle gode bidrag af ting derigennem. 

Det er super fedt med den store opbakning og jeg har fat i lokalaviserne om dækning når vi får overdraget donationen fra stof2000 næste uge. Så kan vi få annonceret første kreadag og lavet reklame for projektet. 

Kæft hvor er det bare vildt med den opbakning  :loveshower

Del dette indlæg

Dejlig læsning :glad Jeg har efterhånden støttet en del lignende projekter økonomisk, så jeg nøjes med at heppe virtuelt denne gang :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helle, du er dukket op på min Facebook-væg, fordi jeg liker KreabyLullu. Det er så stærkt arbejde! Skulderklap herfra!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg syv sække med tøj, legetøj, sko. Afleverer dem i næste uge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helle, du er dukket op på min Facebook-væg, fordi jeg liker KreabyLullu. Det er så stærkt arbejde! Skulderklap herfra!

Tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg syv sække med tøj, legetøj, sko. Afleverer dem i næste uge.

Lyder fantastisk

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Helle.

Er der stadig gang i projektet? Jeg skal til at rydde mere op i mit stof og vil gemme til jer, hvis I mangler:)

KH

Fister

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Helle.

Er der stadig gang i projektet? Jeg skal til at rydde mere op i mit stof og vil gemme til jer, hvis I mangler:)

KH

Fister

Vi skal til at finde datoer for 2016 men vi har modtaget så meget stof at vi simplelthen ikke har plads til mere :D Men tak for tilbuddet. Jeg ved dog at der er andre steder på fb de har søgt efter ting som de vi har - så der er stadig behov - bare ikke hos os

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal til at finde datoer for 2016 men vi har modtaget så meget stof at vi simplelthen ikke har plads til mere :D Men tak for tilbuddet. Jeg ved dog at der er andre steder på fb de har søgt efter ting som de vi har - så der er stadig behov - bare ikke hos os

Ja, jeg tænkte godt at I kunne være overload'et efter dit store arbejde. Det er sgu godt gået. Jeg finder nogle andre med behov. Tak for hurtig tilbagemelding :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER