Oprettet September 2, 2015 Skal vi ikke have lavet sådan en? :) Skriv jeres termin herunder og så sætter jeg dem ind i dette indlæg --------- 1. Marts : Bebs2016, barn nr 1, venter en pige 4. Marts : Nynne1984, barn nr 2, venter en pige 5. Marts : Gagamel, barn nr 2, venter en dreng 5. Marts : Joju321, barn nr 2, 11. Marts: Vinnus, barn nr 4, venter en dreng 19. Marts: TiaK, barn nr 2, venter en pige 24. Marts: Niemea, barn nr 1 og 2, 25. Marts: Hoptimist, barn nr 1, venter en dreng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2015 25. marts, men da jeg ikke har været til nf scanning endnu, kan det være jeg bliver rykket. 1. Barn :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Termin 24 marts hvilket mine tidlige scanninger også har vist. Det er første og andet barn da det er tvillinger :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Så kom jeg også til NF. Termin 19. marts med mit andet barn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2015 Efter utrolig travlt de sidste par uger melder jeg mig nu endelig tilbage. Jeg blev rykket til d. 5. marts og vi venter ønskebarn nr. 2. Kender også kønnet, men manden vil ikke vide det, så det forbliver hemmeligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Venter barn nr 1 med termin 1 marts. En lille pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Vi skal have en dreng :loveshower: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Vi skal have en dreng :loveshower: Tillykke!! Vi har også lige i dag fået kønnet at vide - og vi venter os en pige :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites