Besvaret December 27, 2015 Der sker virkelig noget med de maver :biglove Smukt Ipd :loveshower Sidder den lidt lavt egentlig? Eller er det bare billedet mon? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Tak søde tøser :kram2 Lollerberg, det er desværre bare kjolen der snyder, junior sidder stadig helt oppe i halsen på mig :( jeg skal til jm i morgen, er spændt på hvad hun siger. Har bare ikke lyst til et vendingsforsøg, men på den anden side er det min hjemmefødsel jeg vinker farvel til :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Her kan man se hvor højt oppe han ligger, læg mærke til jeg faktisk nærmest får en delle oppe under brystet pga presset :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Kan godt se han står højt. Det tror jeg også min bandit gør. Det føles ihvertfald sådan. Men smuk mave selvom det virkelig er hårdt Er navlen poppet? Det ser lidt sådan ud. Jeg har nok verdens dybeste navle og med Aksel vendte den aldrig ud. Denne gang er den dog lige på nippet til det. Det føles virkelig syret :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2015 Kan godt se han står højt. Det tror jeg også min bandit gør. Det føles ihvertfald sådan. Men smuk mave selvom det virkelig er hårdt Er navlen poppet? Det ser lidt sådan ud. Jeg har nok verdens dybeste navle og med Aksel vendte den aldrig ud. Denne gang er den dog lige på nippet til det. Det føles virkelig syret :D Ja han står virkelig højt. Er spændt på hvad jm siger i morgen! Haha ja den er poppet halvvejs, jeg havde ellers en vildt dyb navle, så var sikker på jeg ville slippe. Synes altså det ser ret grimt ud, og den føles sådan underligt blød :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2015 Ja han står virkelig højt. Er spændt på hvad jm siger i morgen! Haha ja den er poppet halvvejs, jeg havde ellers en vildt dyb navle, så var sikker på jeg ville slippe. Synes altså det ser ret grimt ud, og den føles sådan underligt blød :D Ha ha, det lyder meget som min. Det er sgu ret mærkeligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2016 Skøn nytårsmave, lollerberg! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 35+0 Det nærmer sig :loveshower Fin mave, Lollerberg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Fin mave, LollerbergTaaaak :kissDen er godt nok ved at være tung og besværlig. Den burde være fyldt med blå mærker, med alt det jeg bliver ved med at gå ind i :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 On 3/9/2015 at 7:30 PM, lollerberg said: Fra i tirsdags (15+5) klokken meget tidlig morgen, inden jeg har spist noget som helst. Om aftenen er den over dobbelt så stor. Det må jeg egentlig hellere tage billede af som sammenligning Første billede jeg lagde i tråden. Der er sket lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Fin mave Lollerberg :loveshower Jeg tog det her i dag (og endnu en gang har en hund sneget sig med): Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Fin mave Lollerberg :loveshower Jeg tog det her i dag (og endnu en gang har en hund sneget sig med): Smuk smuk mave :bigloveDu ligner ikke en der er ved at sprænge. Mega misundelig :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2016 Smuk smuk mave :biglove Du ligner ikke en der er ved at sprænge. Mega misundelig :lol Tak hvor er du sød, men jeg føler nu jeg er ved at eksplodere :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Fine maver! :wub :kuller Jeg synes stadig bare, at jeg ser lidt tykkere ud. :blush Kan også stadig passe alt mit normale tøj. Det er både godt og skidt. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Nå, nu skulle jeg jo alligevel lige tage billeder af mit hår ;) min mave er sunket!!!! Det er fantastisk at kunne trække vejret igen. Baby blev i går vurderet til 3000 g, synes faktisk ikke jeg er super stor i forhold til der ligger en klump på 3 kg derinde. Der er også mange der ser lidt mistroiske ud, når jeg fortæller der kun er to uger til. Synes dog det er rigeligt hårdt, så er glsd for jeg ikke er totalt eksploderet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Super lækker mave du har der Ipd.. :) men nej, du er heller ikke ret stor ser det ud til... men derfor kan de godt fylde alligevel.. hehe. Hvor er det dejligt vi kun har to (2!!!) uger tilbage. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Hvis nogle skal nå det mens det stadig er en mulighed ☃ Dette er 2 uger gammelt ! http://imgur.com/a/nnY2X Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 Hold da op, hvor kan man se den er sunket, lpd! Vildt. :) Du har stadig en smuk mave. :kuller Sikke et skønt billede, Nynne. :D Den er godt nok også fin! Jeg synes stadig bare, at jeg ser lidt mere fed ud. :D Jeg har efterhånden affundet mig med, at det bare er sådan min gravide mave er. ;) Jeg må få taget et billede snart. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 Her er den fra Idag 33+6 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 Tak piger, I er så søde. Babyblue, jeg synes nu sagtens man kan se det er en smuk gravidmave du render rundt med! Nu skal du ikke være så hård ved dig selv :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 Tak, lpd. :) Det er nu heller ikke fordi jeg sådan er ked af det. :D Synes bare, i det forkerte tøj, at jeg kun ser tyk ud. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Et billede af babydunken. :D :wub 35+6 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 Hov, jeg har slet ikke fået kommenteret de smukke maver :biglove I ser skønne ud :loveshower Og babyblue, tøj kan klart gøre meget, men jeg synes virkelig det er tydeligt at der gemmer sig en dejlig bebs i din fine mave. Der er virkelig sket meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites