Besvaret March 17, 2016 What? Er der en starbucks i Aalborg :o ?Der er faktisk to ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 What? Er der en starbucks i Aalborg :o ?Jeps 2 styks! En i salling og en i storcenteret :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Skal vi finde nogle datoer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Jamen vi kan alle dog afhænger det af tidspunkt på dagen. Ida skal hentes senest klokken 16.30 nemlig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Jeg kan bare ikke mandag der skal vi i mødregruppe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Jeg er også fri i hverdagene fra den 4., tænker om vi skal mødes om formiddagen, så har vi god tid inden evt. Storesøskende osv. Skal hentes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 17, 2016 Jeg kan mere eller mindre alle dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Vi kan ikke så godt om torsdagen, der er babysvømning. Hvad med en onsdag formiddag efter påske? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 onsdag kan vi ikke. Vi skal til tjek med Eigils øre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Onsdage har jeg babysalmesang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Jeg kan tirsdage, onsdage og fredage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Vi kan alle dage, bare ikke om fredagen der går vi til svømning Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 5, 2016 Det ser ud til at en en tirsdag vil være bedste bud så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2016 Hvaaaa de damer hvad bliver det til :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2016 Vi er ikke så hurtige i Nordjylland :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2016 Haha ja det går ikke så godt! :rolleyes Jeg er umiddelbart frisk i næste uge? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2016 Jeg er sygemeldt nu så jeg er også klar! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2016 Næste uge er lidt presset for mig. Skal på sygehuset og så har jeg fødselsdag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2016 Markus starter indkøring på dp i næste uge men vi bibeholder MG og babysvømning indtil mit arbejde starter.. Men på torsdag er der ikke babysvømning så der kan vi godt :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2016 Vi skal i zoo idag, hvis der er nogen der tilfældigvis også skal :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2016 Der er fastsat dato i en anden tråd. Den 23. maj hos Maria :) http://www.babyklar.dk/forum/31144/nordjysk-møde.html/#entry985068 Del dette indlæg Link to post Share on other sites