Nitzen1987

Har I set det???

16 indlæg i dette emne

Foråret kommer :loveshower

post-260-062767900 1298990334_thumb.png

Del dette indlæg

Jubii :glad Ihh hvor jeg håber, at det er kommet for at blive denne gang!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt, men natten frosten må også snart forsvinde, så manden min kan få støbt sokkel til vores nye skur ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja - jeg venter med spænding om vejret holder.

Vi fik sat legehus op i november men nåede kun at få malet halvdelen før frosten og sneen kom.

Problemet er at det er ubehandlet træ, så det har slået sig noget og der er kommet nogle grimme skjolder / svamp :( For nogle uger siden da det var tøvejr fik vi det behandlet med noget svampedræber men det nåede ikke at tørre før frosten kom igen.

Men fredag skal jeg have malet resten - for så er det over 5 grader og så virker malingen :)

Og så har det bare at være tørt til lørdag så manden kan få lagt tag på - inden det igen bliver frostvejr....

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor er det bare fantastisk, at foråret er på vej... :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nujjjjjjj hvor fedt :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :yay :yay Jeg håber og beder til det holder..

Vi har også en træhegn ind til naboen der skal have en klat maling, så nu må frosten godt snart smutte..

Desuden savner jeg haven og de dejlige blomster om foråret :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver SÅ skønt! Rundede lige have inden jeg gik ind, og der er så småt begyndt at titte lidt hyacinter frem :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores påskeliljer er næsten 10 cm høje og vintergækkerne MEGET tæt på at springe ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja - jeg venter med spænding om vejret holder.

Vi fik sat legehus op i november men nåede kun at få malet halvdelen før frosten og sneen kom.

Problemet er at det er ubehandlet træ, så det har slået sig noget og der er kommet nogle grimme skjolder / svamp :( For nogle uger siden da det var tøvejr fik vi det behandlet med noget svampedræber men det nåede ikke at tørre før frosten kom igen.

Men fredag skal jeg have malet resten - for så er det over 5 grader og så virker malingen :)

Og så har det bare at være tørt til lørdag så manden kan få lagt tag på - inden det igen bliver frostvejr....

Vi har samme problem med vores legehus, manden nåede dog at ligge tag på den. Og jeg venter med at male den til sommeren begynder, træet er ALT for fugtigt endnu til at kunne male på det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det ville ikke være dårlige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower det er bare på tide

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hurra :balloon Ih har ventet på det siden,,,,,,,,,,ja kan snart ikke huske siden hvornår, men glæder mig bare så meget. Jeg vil i haven nu.............

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan ser det altså ikke ud der hvor jeg bor.. der lover de stadig frost hele ugen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER